Συγκεντρώνεται για το Παγκόσμιο

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Ο Ρομπέρτο Παβόνι έχει προσωρινά ένα μεγάλο χαμόγελο όσο και η πισίνα που κολυμπά και δεν θέλει να το… χάσει στο Παγκόσμιο της Σαγκάης.Ο Παβόνι πήρε το εισιτήριο για τη Μέση Ανατολή στο Αγγλικό πρωτάθλημα που διεξήχθη τον περασμένο Μάρτιο, διατηρώντας το στέμμα του στα 400 μ. μικτή ατομική,
που είχε κερδίσει για πρώτη φορά πέρσι.
Ο Παβόνι γνωρίζει πολύ καλά πως το Παγκόσμιο πρωτάθλημα θα είναι ένα επιπλέον βήμα για την καριέρα του. «Μέχρι τώρα δεν θα μπορούσα να είχα ζητήσει περισσότερα όσον αφορά στην πρόοδό μου», είπε ο Παβόνι, ο οποίος είχε κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο στα 400 μ μικτής ατομικής το 2009 στην κατηγορία junior.

«Η πρώτη μου διεθνή προσπάθεια ήταν το Ευρωπαϊκό πέρσι και ήταν ο πρώτος αγώνας που δεν είχα ιδέα τι μπορεί να συμβεί. Περπατούσα και έβλεπα παντού να έχουν στηθεί κάμερες. Κάμερες γύρω και πάνω από την πισίνα και μάλλον ήταν ένας από τους αγώνες που με είχαν κάνει τόσο ευτυχισμένο. Ήταν μία καταπληκτική εμπειρία», δήλωσε ο Ρομπέρτο Παβόνι.
Όσον αφορά στο Παγκόσμιο της Σαγκάης συνέχισε: «Το Παγκόσμιο αναμένεται να είναι ένα επιπλέον βήμα στην καριέρα μου. Έχω δει εικόνες από την πισίνα και το στάδιο και είναι υπέροχο. Είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσω να πραγματοποιήσω καλή παρουσία».
«Είμαι τόσο ικανοποιημένος από τις επιδόσεις μου φέτος, και τόσο χαρούμενος που θα είμαι μέλος της Εθνικής στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ανυπομονώ να κολυμπήσω στη Σαγκάη».
ΠΗΓΗ:onsports

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ