Ακου, χτυπάνε καμπάνες για μας...

Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Ευφυείς αμφότεροι. Αρκεί να τους δεις να παίζουν και θα το καταλάβεις. Αν επιπλέον τους ακούσεις να μιλούν το συμπέρασμα θα σου μείνει αξέχαστο. Είναι το «δίδυμο της συμφοράς» κάθε αντιπάλου του Ολυμπιακού και της Εθνικής. Ο Χρήστος Αφρουδάκης και ο Μανώλης Μυλωνάκης, νταμπλούχοι
ξανά με τους «ερυθρόλευκους», οπλίστηκαν με το ακαταμάχητο χιούμορ τους, έδωσαν απαντήσεις στο «Sentragoal» και έκρουσαν τον...κώδωνα του κινδύνου για τους Πειραιώτες και τη «γαλανόλευκη».«Ευτυχώς που τελειώσαμε τη χρονιά ενωμένοι. Αυτός ήταν ο μεγάλος στόχος του Ολυμπιακού φέτος. Ηταν δύσκολο. Τρελαίνεσαι με καταστάσεις σαν κι αυτές που ζήσαμε δύο χρόνια απλήρωτοι» ήταν η πρώτη κουβέντα του Μυλωνάκη πριν καν αρχίσουν οι ερωτήσεις…


- Τι απαντάς σ' αυτό που είπε ο Μανώλης

Χ.Α.: Αυτό που προέχει όταν αντιμετωπίζεις 13 χαρακτήρες είναι να παραμείνουν όλοι μαζί. Πρέπει να βρεις το δρόμο για να το πετύχεις. Όταν τον βρήκαμε, δεν θέλαμε να χάσουμε τους τίτλους. Ξέραμε ότι είμαστε η καλύτερη ομάδα, σε σχέση με τις υπόλοιπες στην Ελλάδα.


-Ποιος είναι ο δρόμος ;
Χ.Α.: Κανείς δεν μπορεί να βάλει τον εαυτό του πάνω από το σύνολο, πάνω από την ομάδα. Κάποια στιγμή εγώ ήθελα να σταματήσουμε… Δεν μας σέβονταν. Νιώθαμε κορόιδα, γιατί στην αρχή της χρονιάς θα μπορούσαμε να είχαμε διαπραγματευτεί με άλλες ομάδες.

Μ.Μ.: Είναι αλήθεια. Μας κορόιδεψαν στην αρχή της χρονιάς.

Χ.Α.: Μετά σκέπτεσαι αλλιώς… Το νόμισμα έχει δύο όψεις. Αν σταματούσα ν' αγωνίζομαι σ' αυτή την ηλικία, τα αποτελέσματα θα ήταν άσχημα.

Μ.Μ.: Αγωνιστικά δεν συμφέρει να σταματήσεις. Ηταν δύσκολο από την αρχή να αποδεχθούμε αυτή την ιδέα. Όταν δεν αγωνιστήκαμε στο παιχνίδι με τη Βουλιαγμένη, κάποιοι πιστεύαμε ότι ίσως κάτι αλλάξει.

Χ.Α.: Εγώ πάλι δεν το πίστευα... Όπως, επίσης θεωρώ ότι όταν παίρνεις μια απόφαση πρέπει να την τηρήσεις. Αυτό δηλαδή που έκανε ο Βλοντάκης. Σε κάθε περίπτωση όμως, η ομάδα είναι πάνω από τον καθένα μας και πρέπει να σέβεσαι και αυτούς που έχουν διαφορετικό χαρακτήρα από `σενα και δεν μπορούν για δικούς τους λόγους να ακολουθήσουν μια απόφαση. Ηταν λεπτό ζήτημα…


- Επηρεαστήκατε από το γεγονός ότι είστε παίχτες της Εθνικής ομάδας και επιστρέψατε στο νερό;

Μ.Μ.: Μπράβο… Σωστά.


«Ολυμπιακός είσαι! Δεν μπορεί να το ζεις αυτό!»

- Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή του Ολυμπιακού φέτος;
Χ.Α.: Η εμφάνισή μας στο Βελιγράδι, απέναντι στην Παρτίζαν. Πήγαμε οκτώ παίχτες και εντέλει έπαιξαν επτά, γιατί εγώ τραυματίστηκα. Αυτή ήταν μια από τις χειρότερες στιγμές του Ολυμπιακού. Δεν τον τιμά. Δεν τσακωθήκαμε μεταξύ μας, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι πρόβλημα αντιμετωπίζει ο καθένας.

Μ.Μ.: Στην πορεία μάθαμε ότι τα παιδιά είχαν όντως σοβαρά προβλήματα.


-Υπήρξαν αμφιβολίες γι' αυτό;

Χ.Α.: Όχι.

Μ.Μ.: Απλά λέγαμε : «Τι γίνεται; Ολυμπιακός είσαι! Δεν μπορεί να το ζεις αυτό!»


-Και σου ήρθε Χρήστο και το τέρμα στο κεφάλι σαν κερασάκι πάνω στην τούρτα και σε αποτελείωσε!

Χ.Α.: Καλά τότε τρελάθηκα! Έτρεχα στα νοσοκομεία. Ήταν άσχημη εικόνα. Επτά έπαιζαν κι εγώ δεν μπορούσα να τους βοηθήσω. Έστω, να τους δώσω μια ανάσα… Ούτε αυτό.

Μ.Μ.: Ζήσαμε πολλές άσχημες στιγμές. Έβλεπα τον Αντρια (Κομαντίνα) όταν επέστρεφε από τα γραφεία του Ολυμπιακού. Πήγαινε για να ζητήσει χρήματα για την οικογένειά του και κανείς δεν μπορούσε να τον βοηθήσει. Ερχόταν χαλιά στην πισίνα. Πνιγόταν. Το έβλεπα… Δεν νομίζω άλλος ξένος παίχτης να είχε μείνει στον Ολυμπιακό.

Χ.Α.: Είναι ωραίος τύπος ο Αντρια. Καλό παιδί.


Οι μνηστήρες

-Χρήστο έχεις προτάσεις από τη Μλάντοστ και την Ποζίλιπο. Τι θα κάνεις;

Χ.Α.: Δεν έχω διαπραγματευτεί μαζί τους. Θα προσπαθήσω να τρενάρω την απάντησή μου γιατί θέλω πρώτα να μιλήσω με τον Ολυμπιακό.

-Στην περίπτωση που η ομάδα σου καθυστερήσει να μιλήσει μαζί σου ή να σου κάνει πρόταση θα φύγεις;

Χ.Α.: Υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο.

- Εχει ακουστεί ότι σε θέλει κι ο Παναθηναϊκός…

Χ.Α.: Το ακούω κι εγώ, αλλά επισήμως δεν με έχει πλησιάσει κανείς!

Μ.Μ.: Δεν υπάρχει ομάδα που να μη θέλει τον Χρήστο. Είναι λογικό αυτό.


- Εσύ Μανώλη έχεις κάποια πρόταση;

Μ.Μ.: Εχει φτάσει στ' αυτιά μου το ενδιαφέρον κάποιων ομάδων, αλλά δεν έχω μπει στη διαδικασία να συζητήσω γι' αυτό. Θα περιμένω τον Ολυμπιακό. Θέλω να συνεχίσω το πόλο, αλλά να το χαίρομαι… Αν παραμείνει αυτή η κατάσταση σίγουρα δεν θα μπορέσω να συνεχίσω στον Ολυμπιακό. Ευελπιστώ σε κάτι καλύτερο.


«Οι συμπαίχτες μου είναι οι καλύτεροι στην Ελλάδα!»

-Τι θα σας κρατήσει στον Ολυμπιακό;

Μ.Μ.: Πλέον είναι μόνο οικονομικό το θέμα…

Χ.Α.: Μη το λες έτσι φαίνεται άκομψο.

Μ.Μ.: Δεν πειράζει, ας φαίνεται! Με όλα αυτά που έχω ζήσει…

Χ.Α.: Πέρα από την πλάκα είναι προτεραιότητα είναι τι θα γίνει με το οικονομικό θέμα. Δεν αντέχουμε άλλο το δούλεμα και την κοροϊδία. Έχω μάθει από την οικογένειά μου να μην τα «μεταφράζω» όλα με το χρήμα, αλλά εμείς από το πόλο ζούμε… Θέλω να δοθεί μια ρεαλιστική λύση σχετικά με την αποπληρωμή των οφειλών. Σημαντικό για μένα είναι να μείνουν όλοι στην ομάδα. Εχω «δεθεί» με όλους και είναι τιμή μου να παίζω μαζί τους. Οι συμπαίχτες μου είναι οι καλύτεροι στην Ελλάδα!

- Μένετε μαζί στις αποστολές;

Χ.Α.: Όχι. Είμαι με τον Αργύρη (Θεοδωρόπουλο) και δεν τον αλλάζω με τίποτα. Αν ήταν γυναίκα θα τον παντρευόμουν για να έχω την ηρεμία μου. Είναι πολύ ήσυχος. Ο Μανώλης δεν αντέχεται είναι πολύ δραστήριος…

-Είστε όμως «κολλητοί»…

Μ.Μ.: Δεν έχω λεφτά και τον θέλω για να μου «τραβάει» τα έξοδα!

Χ.Α.: Εγώ τον θέλω στην παρέα μου για να γελάω λίγο.

Μ.Μ.: Με τον καλό το λόγο πάντα… Υπάρχει ένας αλληλοσεβασμός μεταξύ μας.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

«Δεν θα ήθελα να λένε ότι στην Εθνική ομάδα που δεν πήγε στους Ολυμπιακούς Αγώνες αγωνιζόταν κι ο Χρήστος Αφρουδάκης»

-Είναι εύκολο να προπονείστε με την Εθνική κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ενώ φέτος δεν έχετε στόχους;

Χ.Α. : Αυτό δεν πρέπει να το σκεφτόμαστε… Εχουμε μπροστά μας ένα δύσκολο δρόμο, καθώς θέλουμε να προκριθούμε στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Απαιτείται πειθαρχία και στήριξη από την ομοσπονδία. Οσα οικονομικά προβλήματα κι αν έχει, δεν επιτρέπεται η ομάδα να μένει πίσω από πλευράς προετοιμασίας και τουρνουά. Αν δεν προκριθούμε στους Ολυμπιακούς Αγώνες, δεν θα πω ότι θα είναι καταστροφικό για το άθλημα, αλλά σίγουρα θα είναι μια αρνητική εξέλιξη…


-Θα «σπάσει» μια καλή παράδοση;

Χ.Α.: Οι παραδόσεις είναι για να «σπάνε» (γελάει)… Αλλα μια τέτοια παράδοση δεν θα ήθελα να συνοδεύεται με το όνομά μου… Δεν θα ήθελα να λένε ότι στην Εθνική ομάδα που δεν πήγε στους Ολυμπιακούς Αγώνες αγωνιζόταν κι ο Χρήστος Αφρουδάκης. Αυτό πρέπει να το σκεφτούν πιο πολύ οι νέοι αθλητές. Οποια κι αν είναι η σύνθεση της ομάδας πρέπει να την στηρίξουμε και εμείς οι αθλητές κι η ομοσπονδία.

Μ.Μ.: Ο βασικός κορμός της είναι οι παίχτες του Ολυμπιακού. Κι επειδή έχουμε κενά φέτος στην προπόνηση υπάρχει ένας λόγος παραπάνω για να δουλέψουμε περισσότερο με την ομάδα.

Χ.Α.: Για μας θα ήταν ωραίο να κάνουμε διακοπές. Αλλα πρέπει να δουλέψουμε.

-Οι πιθανότητες να μην προκριθούμε στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι πολλές;

ΜΜ: Εγώ από τη φύση μου δεν είμαι αισιόδοξος…

Χ.Α.: Είναι πολύ δύσκολο. Αν γίνει σωστή δουλειά απ' όλους, ίσως τα καταφέρουμε. Χρειάζεται συλλογική προσπάθεια για το συμφέρον όλων μας.

- Χρήστο όταν έγινες αρχηγός στην Εθνική ζήτησε συμβουλές από τον αδελφό σου (Γιώργο) που είχε υπηρετήσει αυτό το ρόλο;

Χ.Α.: Όχι. Δεν είμαι τέτοιος χαρακτήρας…

Μ.Μ.: Είναι πιο δύσκολο να είσαι αρχηγός σ' αυτή την ομάδα. Ο Χρήστος είναι πολύ κοινωνικός και θα μπορούσε να κρατήσει μια απόσταση από τους αθλητές…

Χ.Α.: Θα μπορούσα να πω ότι είμαι κατά συνθήκη αρχηγός, γιατί πλέον εγώ είμαι ο πιο παλιός. Αν νευριάσω, θα νευριάσω κανονικά. Όμως, δεν θέλω να το παίζω αφεντικό επειδή τα παιδιά είναι νέα στην Εθνική. Μπορεί να τσακωθώ με κάποιον, αλλά δεν είναι δυνατόν να μην του μιλήσω μετά, είναι αστείο αυτό.


Ο δεκάλογος με τα «θέλω» του Χρήστου Αφρουδάκη και του Μανώλη Μυλωνακή…

1 Μ. Μ.: Να έχουμε υγεία!

Χρ. Α.: Ναι, η υγεία είναι το σημαντικότερο.

2 Χρ. Α.: Θα `θελα να ήμουν τενίστας…

Μ. Μ.: Ξεκούραση στον τόπο μου, στα Χανιά. Είναι ψυχολογικό το θέμα.

3 Χρ. Α.: Να κερδίσω το ΤΖΟΚΕΡ.

Μ. Μ.: Καλά ρε `συ εγώ τόση ώρα μιλάω σοβαρά κι εσύ λες για το ΤΖΟΚΕΡ… Λοιπόν, θέλω να δω την οικογένειά μου και τους φίλους μου στην Κρήτη. Από το Πάσχα με «τρώει» αυτό.

4 Μ. Μ.: Να βρεθεί λύση στον Ολυμπιακό γρήγορα. Εννοείται λοιπόν ότι θέλω να συνεχίσω στην ομάδα.

Χρ. Α.: Ναι, θέλω να φτιάξει η κατάσταση μήπως και μείνω…

5 Μ. Μ.: Μια ακόμα πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες!

Χρ. Α.: Να είμαστε στο Λονδίνο το 2012.

6 Χρ. Α.: Θέλω κι ένα Ολυμπιακό μετάλλιο!

Μ. Μ.: Να συνεχίσω να παίζω καλά και να χαίρομαι το πόλο…

7 Μ. Μ.: Να σταθεροποιηθώ στη ζωή μου. Να ανεξαρτητοποιηθώ τελείως. Να αποκτήσω το δικό μου σπίτι… Να αυτονομηθώ!

Χρ. Α.: Κάποια στιγμή να δημιουργήσω τη δική μου οικογένεια.

8 Μ. Μ.: Να συνεχίσουν να με αντέχουν οι δικοί άνθρωποι… Φέτος, είχαμε πολλά προβλήματα και ζήσαμε δύσκολες καταστάσεις.

Χρ. Α.: Θέλω ένα ακόμα τίτλο στο Τσάμπιονς Λιγκ.

9 Μ. Μ.: Ένα ωραίο σπίτι δίπλα στη θάλασσα.

Χρ. Α.: Ένα σκάφος με τρεις - τέσσερις καμπίνες.

10 Μ. Μ.: Θέλω να περνάμε καλά!

Χρ. Α.: Θέλω διακοπές…
ΠΗΓΗ:sentragoal.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ