«Έχω σιχαθεί τους διαιτητές»

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Ο προπονητής της γυναικείας ομάδας πόλο της Χίου, Μάκης Μικέδης μίλησε στο Οnsports για τους λόγους που τον έκαναν να ζητήσει από τις παίκτριές του να αποχωρήσουν από το παιχνίδι με τη Λάρισα. «Έχω σιχαθεί τους διαιτητές. Η ομάδα μου αδικήθηκε και στο πρώτο και στο δεύτερο παιχνίδι, οπότε ζήτησα
από τις παίκτριές μου να φύγουν και κάποιες με ακολούθησαν» είπε ο Μικέδης.
Και συνέχισε: «Είμαι από το ‘79 στις πισίνες. Όλα αυτά τα χρόνια έχω δει τα πάντα. Έχω δει κακούς διαιτητές και ιδιοτελείς. Συμπεριφέρονται άσχημα σε ανθρώπους που θέλουν να τους βοηθήσουν και τους αδικούν. Αντιθέτως, επιβραβεύουν ανθρώπους που διαμαρτύρονται. Τους έχω σιχαθεί και δεν μου κάνει καρδιά να τους βλέπω».
ΠΗΓΗ:onsports

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ