Χατζηθεοδώρου: «Μία φανταστική περιπέτεια»

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011


Ο Θοδωρής Χατζηθεοδώρου κατάκτησε και τους τέσσερις τίτλους που διεκδικούσε με την Παρτίζαν, επαληθεύοντας την δήλωση του. Ο πρώην αρχηγός της ομάδας πόλο του Ολυμπιακού μίλησε στον Sentra 103,3 για την επιλογή του ν' αποχωρήσει από τους «ερυθρολεύκους» καθώς και τα σενάρια που τον θέλουν
να παίρνει μεταγραφή για την Χίο μαζί με τον Αντώνη Βλοντάκη.
«Είναι ένας άλλος κόσμος μία φανταστική περιπέτεια, όχι απλά εμπειρία», τόνισε για την σεζόν που πέρασε στο Βελιγράδι με την Παρτίζαν.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Θοδωρή Χατζηθεοδώρου στον Sentra 103,3:
Για τη χρονιά του στην Παρτίζαν και την επιλογή του ν' αποχωρήσει απ' τον Ολυμπιακό:
«Το τελευταίο οκτάμηνο η πορεία μου, ήταν μια πορεία από την κόλαση στον παράδεισο. Πέρυσι το καλοκαίρι εκδιώχτηκα από τον Ολυμπιακό σ' ένα χρονικό σημείο, ώστε να μην μπορώ να βρω σωματείο που να μπορώ να παίξω πόλο υψηλών προδιαγραφών. Εντελώς τυχαία κατάφερα και πήγα στην Παρτίζαν, στα μέσα Σεπτεμβρίου. Όταν ήρθα εδώ δήλωσα ότι ήρθα για να κατακτήσω τέσσερις τίτλους και μεταξύ αυτών το Τσάμπιονς Λιγκ. Τότε γέλασαν όλοι από αμηχανία, γιατί δεν έχουν συνηθίσει τα μεγάλα λόγια, είναι άνθρωποι των πράξεων. Εγώ όμως το πίστευα, γιατί με τον Ολυμπιακό που είχε εξαιρετική ομάδα είχαμε φτάσει σε τρία φάιναλ φορ. Σίγουρα ο Ολυμπιακός δεν μπορεί να συγκριθεί με την Παρτζαν, μια τόσο ιστορική ομάδα. Η φετινή σεζόν ήταν η καλύτερη της καριέρας μου, τόσο στο αγωνιστικό όσο και στο ηθικό κομμάτι. Δικαιώθηκα με την επιλογή μου να έρθω στην ομάδα αυτή. Δεν κρατάω κακία για όσα έγιναν το περσινό καλοκαίρι. Μου έχει μείνει μια μεγάλη πικρία και μια μεγάλη απογοήτευση, από μεμονωμένα πρόσωπα και όχι από την ομάδα του Ολυμπιακού. Αλλά από εκεί και πέρα η χαρά και η επιτυχία αυτής της χρονιάς, με κάνει να κοιτάω το αύριο και να ξεχνάω το χθες».

Για τους τίτλους που κατέκτησε φέτος αλλά και συνολικά στην καριέρα του:
«Πήρα φέτος τέσσερις τίτλους, πρωτάθλημα και κύπελλο Σερβίας, Ιντερλίγκ και Τσάμπιονς Λιγκ. Έφτασα συνολικά τους 31 τίτλους. Νομίζω είναι ένα νούμερο που από μόνο του προκαλεί δέος. Ένα νούμερο για το οποίο πρέπει να ευχαριστήσω και τους συναθλητές μου όλα τα χρόνια που πέρασαν στον Ολυμπιακό, που είναι εξαιρετικοί παίκτες και εξαιρετικά παιδιά, και φυσικά τους συμπαίκτες μου εδώ στην Παρτίζαν που κι αυτοί με την σειρά τους, βοήθησαν τα μέγιστα για να φτάσω σε αυτό το νούμερο».

Για τα σενάρια μεταγραφής του μαζί με τον Βλοντάκη στην ομάδα της Χίου:
«Είχα συνάντηση με την ομάδα της Παρτιζάν χθες. Είχαν έτοιμη την πρόταση της ανανέωσης. Δυστυχώς τα νέα που τους είπα δεν τους άρεσαν καθόλου. Με “ενόχλησαν” πέντε ομάδες από το εξωτερικό και μάλιστα πρωτοκλασάτες ομάδες στις χώρες τους, και ήταν τιμητικό στα 35 μου να εκδηλώνουν ενδιαφέρον για μένα ομάδες από το εξωτερικό. Υποχρεούμαι να γυρίσω στην Αθήνα, επειδή δεν μου δίνει άλλη άδεια άνευ αποδοχών το Λιμενικό για να μπορώ να εργαστώ στο εξωτερικό. Είχα πει φεύγοντας ότι το όνειρό μου είναι να γυρίσω στην Ελλάδα και να αγωνιστώ και πάλι στον Ολυμπιακό. Καλώς ή κακώς δεν μου έχει γίνει καμία πρόταση από τον Ολυμπιακό. Είναι αλήθεια βέβαια ότι ο Ολυμπιακός έχει πάρα πολλά προβλήματα και πραγματικά εύχομαι να βγει από το αδιέξοδο. Η μοναδική ομάδα που με πλησίασε πάρα πολύ ευγενικά και ανεπίσημα σε πρώτο στάδιο, ήταν η Χίος από την Ελλάδα. Ο πρόεδρος της οποίας είναι φανατικός Ολυμπιακός και εξαιρετικός άνθρωπος. Του είχα πει του προέδρου της Χίου ότι, αν γίνει κάτι με το Λιμενικό και δεν μπορώ να συνεχίσω στο εξωτερικό, πολύ ευχαρίστως να μιλήσουμε μαζί για την επόμενη σεζόν. Αυτή τη στιγμή δεν έχω υπογράψει πουθενά. Προφορικά δεν μπορώ να κρύβομαι, ούτε είμαι άνθρωπος που παίζει με τις λέξεις. Έχω συμφωνήσει με τη Χίο. Έχω συμφωνήσει να συνεχίσω την καριέρα μου στο νησί. Έχω να συνεργαστώ με έναν άνθρωπο φανατικό Ολυμπιακό, που λατρεύει το άθλημα της υδατοσφαίρισης. Από εκεί και πέρα ότάν γυρίσω στην Αθήνα τα πράγματα θα μπούνε σε μια σειρά».

Για το αν μετάνιωσε για την απόφασή του να μην αγωνιστεί νωρίτερα στο εξωτερικό:
«Υπήρχαν κάποιοι αθλητές στην Ελλάδα που έπρεπε στην καλύτερη ηλικία μας να είχαμε φύγει από την Ελλάδα και να κυνηγήσουμε το όνειρο της Ευρώπης. Αυτό το ανακαλύπτω τώρα που ήρθα στην Παρτίζαν. Είναι ένας άλλος κόσμος μία φανταστική περιπέτεια, όχι απλά εμπειρία. Εγώ την έζησα στα 35 μου και την έζησα επειδή έπρεπε να την ζήσω. Ο λόγος για τον οποίο όλα αυτά τ' χρόνια δεν έφευγα ήταν ο Ολυμπιακός που με είχε ικανοποιημένο όχι μόνο υλικά αλλά και ηθικά. Η ζωή στην Ελλάδα δεν μπορεί να συγκριθεί με καμία άλλη χώρα και είναι αυτό που μου έλειψε περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Ήμουν ένα με την ομάδα του Ολυμπιακού και μου ήταν πολύ δύσκολο να πω το αντίο. Οι καταστάσεις τα έφεραν έτσι ώστε να πρέπει να φύγω».

Για το αν θα τον ενδιέφερε και αν θα μπορούσε κάποια στιγμή να γίνει είτε προπονητής, είτε πρόεδρος στον Ολυμπιακό:
«Εγώ είχα πει ότι θα σταματούσα το 2012, αλλά μετά την προπόνηση που έχω κάνει με την Παρτιζάν μπορώ να παίξω για άλλα 2-3 χρόνια. Όλοι έχουν πάθει σοκ με την σωματική μου κατασκευή. Δεν μπορώ να δω τον εαυτό μου μελλοντικά προπονητή. Δεν αποκλείω τίποτε, αλλά έχω πει ότι η προπονητική αυτή τη στιγμή δεν με απασχολεί. Όσο για το προεδριλίκι και το παραγοντιλίκι γενικά, αυτό ναι, το εύχομαι και το ονειρεύομαι. Να επιστρέψω στον Ολυμπιακό και να είμαι κομμάτι της διοίκησής του, όχι μόνο στο πόλο, αλλά και στον Ερασιτέχνη ή κάπου μέσα στον Ολυμπιακό, γιατί η αγάπη μου γι' αυτό το σωματείο είναι τεράστια».

Για το αν θα επιστρέψει στην Εθνική ομάδα:
«Ο προπονητής της Εθνικής ομάδας έχει μιλήσει δεκάδες φορές με τον τέως προπονητή μου, τον προπονητή της Παρτιζάν αλλά εγώ δεν έχω μιλήσει προσωπικά μαζί του. Έχω μιλήσει μόνο με τον Διαθεσόπουλο όταν έπαιρνα την μεταγραφή στην Παρτιζάν. Η δήλωσή μου ότι πολύ ευχαρίστως θα επέστρεφα στην Εθνική. Έχει να κάνει με το ότι δεν έχω ανοιχτούς λογαριασμούς με την Εθνική ή μου λείπει κάτι. Είμαι χορτάτος και από αυτό. Απλά επειδή το άθλημά μας δεν έχει την ανάλογη πορεία σε εθνικό επίπεδο όπως θα έπρεπε, θεωρώ ότι αν μπορώ να βοηθήσω για να πάει στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012, με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση να το κάνω. Αν αυτό έχει να κάνει με την εμπειρία μου ή με την αγωνιστική μου αξία, βεβαίως να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα. Διαφορετικά εύχομαι πολύ καλή επιτυχία στα παιδιά, αν και θα πρέπει να προσπαθήσουν διπλά και τριπλά από ότι προσπαθούν μέχρι τώρα, για να μπορέσει η Εθνική ομάδα να πάει στο Λονδίνο».

Για την δήλωση του Δεληγιάννη, στην οποία τον αποκάλεσε τον μεγαλύτερο Έλληνα πολίστα όλων των εποχών:
“Τι να σχολιάσω τώρα; Είναι μία τεράστια κουβέντα και ό,τι πιο τιμητικό μπορεί να μου αποδοθεί. Θεωρώ ότι έχω προσφέρει την ψυχή μου για το άθλημα και έχω πάρει πάρα πολλά από αυτό. Ουδέποτε υπήρξα αχάριστος. Με έχουν χαρακτηρίσει πολυσύνθετο αθλητή και το δέχομαι αυτό. Δεν ξέρω αν είμαι ο κορυφαίος όλων των εποχών, σίγουρα όμως νομίζω ότι το όνομά μου θα μείνει στην ιστορία μαζί με τεράστια ονόματα της ελληνικής και της παγκόσμιας υδατοσφαίρισης. Και εύχομαι η “κληρονομιά” που θ' αφήσω, να αποτελέσει ένα κίνητρο για όλους τους αθλητές και αναφέρομαι κυρίως στην συγκομιδή τίτλων, ώστε νεαρά παιδιά να κυνηγήσουν το ρεκόρ μου και να προσπαθήσουν να το σπάσουν. Όπως κυνηγούσα να σπάσω εγώ όλα αυτά τα χρόνια, το ρεκόρ του Φραγκίσκου Αλβέρτη. Είμαι οπαδός του Ολυμπιακού, αλλά εκτιμώ τις αξίες. Κάθε μεγάλος αθλητής, σε κάθε μεγάλο σωματείο, πρέπει να τιμάται. Και από τη στιγμή που ο Αλβέρτης αγωνιζόταν και στον Παναθηναϊκό, ήταν ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο για εμένα».
ΠΗΓΗ:sentragoal.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ