Τα λόγια των πρωταγωνιστών

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Τα μεγάλα ταλέντα της ελληνικής κολύμβησης, Παναγιώτης Σαμιλίδης, Ανδρέας Βαζαίος και Κριστιάν Γκολομέεφ επέστρεψαν εχθες (11/7) στην Ελλάδα και κατά την άφιξή τους στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» μίλησαν για τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσαν στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στο Βελιγράδι.
Να υπενθυμίσουμε πως, ο Σαμιλίδης κατέκτησε δύο χρυσά, (50 μ. και 100 μ. πρόσθιο), ο Γκολομέεφ κατετάγη δεύτερος στα 50 μ. ελεύθερο και ο Βαζαίος 3ος στα 200 μ. μικτή ατομική.

Μιλώντας στο σάιτ της ΚΟΕ, οι τρεις κολυμβητές είπαν:

Παναγιώτης Σαμιλίδης (1ος 50-100μ. πρόσθιο): «Ήμουν πολύ καλά και δεν περίμενα να ακυρωθώ στο 200άρι. Ίσως ερχόταν και ένα τρίτο μετάλλιο. Μπορεί βέβαια από την άλλη να κουραζόμουν και να μην τα κατάφερνα καλά στα 50 και τα 100. Η ακύρωση στο 200άρι, που είναι το αγώνισμά μου, με στεναχώρησε. Εκεί με στήριξαν οι γονείς μου και ο προπονητής μου, ο Αλέξανδρος Νικολόπουλος, ο οποίος ήρθε την επόμενη μέρα στο Βελιγράδι. Μετά πείσμωσα και μου βγήκαν τα άλλα δύο αγωνίσματα. Το ένα μετάλλιο το αφιερώνω στους γονείς μου και το άλλο στον προπονητή μου. Για το μέλλον δεν ξέρω τι θα γίνει και που θα είμαι. Επόμενος στόχος μου είναι η Λίμα και η είσοδος στον τελικό. Για τους Ολυμπιακούς, θέλω να πάω στο Λονδίνο και θα προσπαθήσω να πιάσω τα όρια».

Κριστιάν Γκολομέεφ (2ος 50μ. ελεύθερο): «Είμαι πολύ χαρούμενος. Δεν το περίμενα. Στόχος μου ήταν ο τελικός, κατάφερα όμως και πήρα μετάλλιο. Στόχος μου στο μέλλον είναι η συμμετοχή σε μια Ολυμπιάδα».

Ανδρέας Βαζαίος (3ος 200μ. μικτή ατομική): «Είμαι πολύ χαρούμενος από την παρουσία μου. Είναι καταπληκτικό που βγήκα 3ος στην Ευρώπη με πανελλήνιο ρεκόρ. Μπορεί να έχασα για λίγο το ασημένιο μετάλλιο, αυτό όμως δεν με ενοχλεί καθόλου. Ήταν μια εμπειρία, να σκέφτομαι την κούρσα συνολικά. Θα συνεχίσω να προσπαθώ όσο μπορώ και να βγάζω ότι καλύτερο. Αν είναι θέλημα Θεού να πάω πιο ψηλά, θα το προσπαθήσω. Επόμενος στόχος μου είναι το Παγκόσμιο της Λίμα, όπου ελπίζω να κάνω καλύτερο χρόνο και να μπω τελικό. Αφιερώνω αυτό το μετάλλιο στην ομάδα και τους προπονητές μου, που με βοήθησαν να φτάσω εδώ και στους γονείς μου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ