Λυμπερτά: «Με κράτησε ο στόχος του Λονδίνου»

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Η Μαριάννα Λυμπερτά συγκλόνισε με την εμφάνισή της στα 10 χλμ κολύμβησης στην ανοιχτή θάλασσα, με την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου, αλλά και την εξασφάλιση ενός εισιτηρίου για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου
το 2012.

Η Λυμπερτά πέτυχε το μεγάλο στόχο της κα τον Αύγοουστο του 2012 θα ζήσει τους τέταρτους Ολυμπιακούς Αγώνες της καριέρας της.Αυτό ήταν και το μεγαλύτερο κίνητρο που κράτησε την πρωταθλήτρια του Ολυμπιακού στην προπόνηση και όπως δήλωσε στονς Sentra 103.3 μετά τους Αγώνες του Λονδίνου σκέφτεται να αποχωρήσει από τον πρωταθλητισμό.



Αναλυτικά τα όσα είπε η Λιμπερτά στον «Sentra 103,3»:
Για το αν ήταν έτοιμη για αυτή την επίδοση και αν το περίμενε:
«Όχι εντάξει δέχομαι οτιδήποτε μου έρχεται είτε είναι επιτυχία είτε είναι αποτυχία. Έχω μάθει να ζω έτσι τον αθλητισμό και είμαι πολύ χαρούμενη, ήθελα πάρα πολύ την πρόκριση μου για την τέταρτη Ολυμπιάδα και αφού συνδυάστηκε με το μετάλλιο είμαι χαρούμενη».

Για τον καιρό που προετοιμάζεται για να κάνει 10 χιλιόμετρα:
«Εγώ πάντα κολυμπούσα πολλά χιλιόμετρα στην προπόνηση, έκανα 1500μ. και 800μ. στην πισίνα και μετά από το Πεκίνο που συμμετείχα πάλι στα 10 χιλιόμετρα συνέχισα με αυτό τον ρυθμό και έχω πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη μου και αυτό βοηθάει στο να γίνομαι καλύτερη κάθε φορά».

Για το αν προτιμά την πισίνα ή τη θάλασσα:
«Εμένα μ' αρέσει η πισίνα, η θάλασσα είναι πολύ δύσκολο άθλημα γιατί έχει να κάνει με αντίξοες συνθήκες και με πολύ ξύλο και κάθε φορά μπορεί η επιτυχία με την αποτυχία να απέχει παρά πολύ λίγο και από μια λεπτομέρεια να κρίνεται το αποτέλεσμα».

Για το αν είναι δύσκολο να κολυμπάς σε ζεστό νερό όπως τώρα στη Σαγκάη:
«Είναι πολύ δύσκολο όταν κολυμπάς δύο ώρες να αντιμετωπίζεις τόσο ζεστό νερό. Βέβαια αντίστοιχα δύσκολο είναι και το πολύ παγωμένο νερό. Απλά έχω καταλάβει ότι είμαι καλύτερη στο ζεστό νερό, το αντέχω καλύτερα από το κρύο οπότε είχαμε ένα πλεονέκτημα».

Για το τι την κράτησε στον Ολυμπιακό παρά τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει:
«Με κράτησε η αγάπη και η προσπάθεια που έχω καταβάλει τόσα χρόνια και δεν ήθελα να τα παρατήσω πριν τον τελικό μου στόχο που ήταν η τέταρτη Ολυμπιάδα».

Για το αν θα σταματήσει μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου:
«Νομίζω ότι μετά το Λονδίνο μπορώ να ξεκουραστώ λίγο, θεωρούμαι και η μεγάλη του αθλήματος».

Κανελλόπουλος: «Στις δύο τρεις κορυφαίες όλων των εποχών»
Ο προπονητής της Λυμπερτά, Μίλτος Κανελλόπουλος σε δηλώσεις τους την ιστοσελίδα της ΚΟΕ, τόνισε: «Αυτή η επιτυχία της Μαριάννας την κατατάσσει στις δύο τρεις κορυφαίες Ελληνίδες κολυμβήτριες όλων των εποχών. Το άξιζε αυτό το μετάλλιο. Όλα αυτά που πέρασε φέτος λειτούργησαν θετικά τελικά για εκείνη. Δικαιωθήκαμε, δίνοντας τον αγώνα μας κάτω από δύσκολες συνθήκες. Της αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Τρομερή επιτυχία αποτελεί και η πρόκρισή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου»
ΠΗΓΗ:sentragoal

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ