Θωμάκος: «Ήμουν εκτός πλάνων»

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011


Ο Γιάννης Θωμάκος αποτελεί παρελθόν από τον Πανιώνιο και σε δήλωσή του στο SentraGoal τόνισε ότι στη συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο των «κυανόλευκων» Γεράσιμο Βεντούρη, διαπίστωσε ότι ήταν εκτός πλάνων. Παράλληλα ο πρώην
αρχηγός της ομάδας της Νέας Σμύρνης, ευχαρίστησε όλους όσους συνεργάστηκε αυτά τα πέντε χρόνια στον Πανιώνιο και ιδιαίτερα τον φίλαθλο κόσμο της.
Αναφορικά με το μέλλον του ο Γιώννης Θωμάκος στη δήλωσή του τόνισε ότι θα μελετήσει προσεκτικά τις προτάσεις που έχει πριν αποφασίσει, ενώ στην ερώτηση εάν υπάρχει ενδεχόμενο να τον δούμε ξανά στον Ολυμπιακό, απάντησε ότι μένει στη δήλωσή τους. 

Η δήλωση του Γιάννη Θωμάκου έχει ως εξής:
«Στη συνάντηση που είχα με τον πρόεδρο του Πανιώνιου κ. Γεράσιμο Βεντούρη, η οποία έγινε σε πολύ καλό και φιλικό κλίμα, διαπίστωσα ότι ήμουν εκτός πλάνων για τη φετινή σεζόν, αφού δεν μου έγινε συγκεκριμένη πρόταση, λόγω της ανανέωσης και της αλλαγής φιλισοφίας της ομάδας, όπως μου είπε
Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι θα ήθελα να αγωνιστώ σε ομάδα με υψηλούς στόχους και φιλοδοξίες, αποφασίσαμε να χωρίσουμε τους δρόμους μας.
Θέλω να ευχαριστήσω τις διοικήσεις, τους προπονητές και τους συναθλητές για αυτά τα πέντε πανέμορφα χρόνια. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω και τον υπέροχο κόσμο του Πανιώνιου για την υπέροχη σχέση που είχαμε.
Εννοείται ότι η αγάπη μου για το σύλλογο παραμένει πολύ ισχυρή και ανιδιοτελής, όπως και ότι η πόρτα παραμένει ανοιχτή για ενδεχόμενη συνεργασία στο μέλλον.
Θέλω να ευχηθώ ό,τι καλύτερο στον Πανιώνιο στη νέα προσπάθεια που κάνει. Θα μελετήσω τις προτάσεις που έχω προσεκτικά και θα πάρω την απόφασή μου τις επόμενες ημέρες».
ΠΗΓΗ:sentragoal

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ