Τσουρή: «Με στενοχώρησε που είπαν ότι ζήλεψα»

Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Δυσαρεστημένη από όσους είπαν ότι ζήλεψε την επιτυχία της Εθνικής ομάδας πόλο γυναικών στη Σαγκάη, δήλωσε η Μαρία Τσουρή, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα». Η τερματοφύλακας του Ολυμπιακού επανέλαβε ότι είχε ανάγκη να ξεκουραστεί για αυτό το λόγο και αποφάσισε να απέχει
από το Παγκόσμιο πρωτάθλημα υγρού στίβου, ενώ ακόμη για τις οικονομικές δυσκολίες στο πόλο, το πάθος της για τη ζωγραφική, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να δουλέψει στην τηλεόραση.

Συγκεκριμένα η Μαρία Τσουρή μίλησε:

Για την αποχή της από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα: «Η απόφαση να μην πάρω μέρος στους αγώνες ήταν καθαρά δική μου. Είχα ανάγκη να ξεκουραστώ και γι’ αυτό ζήτησα και πήρα άδεια από τον προπονητή μου. Χάρηκα πάρα πολύ για τη νίκη των κοριτσιών και ήμουν σίγουρη ότι θα έφταναν ψηλά. Η λέξη «ζήλεψες» που είπαν κάποιοι με στενοχώρησε πάρα πολύ, γιατί τα κορίτσια που πήγαν είναι φίλες μου. Επαναλαμβάνω: ήταν δική μου επιθυμία να μην πάω. Δεν άντεχα να βγάλω προετοιμασία. Βάζω πάνω από όλα την υγεία, γιατί χωρίς αυτή κανείς δεν μπορεί να έχει ούτε μετάλλια ούτε διακρίσεις».

Για την προοπτική να ασχοληθεί με την τηλεόραση: «Θα ήθελα να επισημάνω ότι αν με ενδιέφερε η τηλεόραση πιο πολύ από το άθλημά μου, αυτή τη στιγμή θα με βλέπατε κάπου. Θα μπορούσα να είμαι στην τηλεόραση, όχι με το να είχα εκπομπή, αλλά με το να με έβλεπε ο κόσμος καθημερινά. Θα ήθελα να έχω μια δουλειά στην τηλεόραση, αλλά δεν άφησα το πόλο και τους αγώνες γι’ αυτή».

Για τα οικονομικά προβλήματα στο χώρο του πόλο: «Το πόλο δεν έχει ιδιαίτερη προβολή. Παίζουμε για μας, για τις οικογένειές μας. Και να φανταστείτε, το χειμώνα που γίνονται οι αγώνες κι εμείς δίνουμε την ψυχή μας, δεν γεμίζουν τα κολυμβητήρια, ενώ καμιά φορά δεν έρχονται ούτε οι συγγενείς ή οι φίλοι μας. Το πόλο δεν είναι δουλειά, δεν μπορείς να το συγκρίνεις με μια δουλειά, γιατί έχει τόσο λίγες απολαβές που χρειαζόμαστε χρήματα για να ζήσουμε. Έχω φύγει από τρεις ομάδες γιατί μου χρωστούσαν χρήματα. Από τον Ολυμπιακό πέρυσι για όλη τη χρονιά πήρα 3.000 ευρώ. Οι μισθοί του πόλο δεν ξεπερνούν τις 5.000-6.000 ευρώ το χρόνο, ενώ οι προπονήσεις είναι καθημερινές. Επομένως θα με ενδιέφερε να βρω μια δουλειά στην τηλεόραση. Αν μου γίνει κάποια πρόταση, θα τη συζητήσω, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει κάτι».

Για το πάθος της για τη ζωγραφική: «Η ζωγραφική είναι το πάθος μου μετά το πόλο. Αυτές τις μέρες ψάχνω μαγαζιά και χώρους ώστε να παρουσιάσω την πρώτη μου έκθεση ζωγραφικής. Με τη βοήθεια ενός φίλου μου πιστεύω πως θα είμαι έτοιμη να την παρουσιάσω το Σεπτέμβριο».

ΠΗΓΗ:theplayer

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ