Διπλό διαζύγιο για την Pellegrini

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

Στη ζωή χώρισε μετά από τρία χρόνια δεσμό, τον Marinκαι, ενώ τον είχε χωρίσει από τη Manoudou, ενώ επαγγελματικά όλα δείχνουν πως δεν θα συνεχίσει τη συνεργασία της με τον Lucas. Στη Ρώμη θα γιορτάσει τα γενέθλια των 23 της χρόνων η Federica Pellegrini. Η ντίβα της ιταλικής κολύμβησης, στην ¨Οστια όπου βρίσκεται
για το καλοκαιρινό πρωτάθλημα, όπως το ονομάζουν οι Ιταλοί, μίλησε για τη συνέχιση της συνεργασίας της με τον Lucas, αλλά και τον χωρισμό της με τον Marin.
«Προσπαθώ να μην το σκέφτομαι, ακόμα και αν ο Philippe (σ.σ Lucas) αρνήθηκε να μιλήσει μαζί μου και λυπάμαι, αν έχει να κάνει μόνο με την  Ομοσπονδία», τόνισε η Pellegrini, και συνέχισε: «Θυμάμαι τα λόγια που έλεγε σε μένα και στους γονείς μου κατά τη διάρκεια της πρώτης μας συνάντησης, μπήκα γερά στο παιχνίδι, μετακόμισα στο Παρίσι και δεν φοβήθηκα να κάνω τις αλλαγές, που μου πρότεινε. Εάν δεν μπορεί να έρθει στη Βερόνα θα μπορούσε να μου το πει, είναι ενήλικος».
Με τη σκέψη στο αποψινό μεγάλο πάρτι, σε γνωστό μέρος της Via Veneto: «Θα ήθελα να πάρω μερικά ωραία δώρα, αν και δεν θα χάσω τίποτα, είμαι τυχερή. Θα γιορτάσω με τους κολλητούς μου, έχω βρει τις ισορροπίες μου, ίσως όσο ποτέ άλλοτε, μεγάλωσα και μπορώ να καταλάβω τη θετική και η αρνητική πλευρά των πραγμάτων».
Όσο για τον Marin και τον χωρισμό τους: «Δυστυχώς, η ιστορία τελείωσε μετά από τριάμισι χρόνια. Ήταν μια απόφαση, που ήρθε μετά από πολλή σκέψη. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι λυπάμαι, αλλά τόσο μέσα όσο και έξω από τα νερό τα πράγματα κυλούν ήρεμα», απαντά γαλήνια η Pellegrini.
ΠΗΓΗ:aquaticsnews.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ