Βλοντάκης: «Η αποχώρηση μπορεί να περιμένει»

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012


Ο Ναυτικός Όμιλος Χανίων, μέσα σε κλίμα συγκίνησης, καλωσόρισε στις τάξεις του την επιστροφή ενός δικού της παιδιού, του Αντώνη Βλοντάκη, ο οποίος έπειτα από 15 χρόνια απουσίας θα αγωνιστεί ξανά με την ομάδα στην οποία έμαθε και πρωτόπαιξε πόλο.


Ο 37χρονος πολίστας δήλωσε ότι αποτελεί μεγάλη χαρά για τον ίδιο να ολοκληρώσει τη σπουδαία καριέρα του στην ομάδα που τον ανέδειξε αλλά και στην πόλη που λατρεύει.

«Πάντοτε υπήρχε στην άκρη του μυαλού μου ότι θα ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου στην ομάδα και στην πόλη, η οποία με ανέδειξε», δήλωσε αρχικά ο Αντ. Βλοντάκης, που συνέχισε λέγοντας τα εξής:
«Γενικά, είμαι από τους ανθρώπους που δεν ξεχνάνε... Κι εκτιμάνε και σέβονται. Είχα πάρει μία απόφαση πριν αρκετό καιρό να σταματήσω και να τερματίσω μία καριέρα που θεωρώ ότι με αντιπροσώπευε και η οποία μου πρόσφερε πολλές χαρές, αλλά και αρκετές λύπες. Με έκανε πιο σοφό. Και πάνω εκεί που είχα κατασταλάξει και είπα ως εδώ, ήρθε η πρόταση από τα Χανιά, η οποία μ' αιφνιδίασε.
Όταν τα έβαλα στη ζυγαριά όμως, την αποχώρησή μου ή να βοηθήσω την ομάδα που με ανέδειξε και την πόλη που αγαπάω τόσο πολύ παίζοντας ακόμα μία χρονιά πόλο, υπερίσχυσε το συναίσθημα.
Δεν πειράζει, η αποχώρηση μπορεί να περιμένει ακόμα λίγο...
Αισθάνομαι ακόμα δυνατός. Αισθάνομαι ότι μπορώ να προσφέρω και γι' αυτό το λόγο το κάνω.
Η συμμετοχή μου φέτος στην ομάδα είναι ένα μικρό ευχαριστώ στο Ν.Ο. Χανίων και στην πόλη των Χανίων, η οποία όλα αυτά τα χρόνια, εμένα προσωπικά, οι άνθρωποί με έχουν στηρίξει».

Σύμφωνα με τον Αντώνη Βλοντάκη, σημαντικό ρόλο στην απόφασή του αποτέλεσε το γεγονός ότι προπονητής στον Ν.Ο.Χ. είναι ο Μάκης Βολτυράκης, τον οποίο αποκάλεσε ως τον καλύτερο Έλληνα προπονητή.


«Σαφώς και έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου η παρουσία του Μάκη Βολτυράκη στον πάγκο της ομάδος.
Δεν ξέρω αν έχετε συνειδητοποιήσει στα Χανιά πόσο τυχεροί είστε που έχετε τον καλύτερο Έλληνα προπονητή! Νομίζω ότι όλα αυτά τα χρόνια έχω αποδείξει πως μίλαγα λίγο και έπραττα αρκετά... Δεν έχω ανάγκη να διαφημίζω τον εαυτό μου.
Θα ήθελα όμως με την παρουσία μου στο Ν.Ο. Χανίων να δώσω ένα κίνητρο στα νέα παιδιά να έρθουν στο κολυμβητήριο ώστε μετά από χρόνια να δούμε το νέο Βολτυράκη, το νέο Βλοντάκη στις πισίνες. Παίκτες που θα μπορέσουν να κάνουν ανάλογη ή καλύτερη πορεία από εμάς.
Μέτρησε πάρα πολύ το γεγονός ότι είναι ο Μάκης Βολτυράκης στην ομάδα γιατί, εσείς το ξέρετε και καλύτερα, αν δεν μπορείς να συνεννοηθείς με το κεφάλι, τότε τα πόδια δεν ακολουθούν», δήλωσε ο Χανιώτης πολίστας.

Από την πλευρά της, η πρόεδρος του Ν.Ο. Χανίων Χαρούλα Πράπα Μυλωνάκη, επεσήμανε ότι είναι τιμή για τον Ν.Ο. Χανίων να έχει στις τάξεις της τον Αντώνη Βλοντάκη, αναφέροντας πως είναι ότι καλύτερο έχει συμβεί στην Χανιώτικη υδατοσφαίριση τα τελευταία χρόνια.


«Είναι ιδιαίτερη χαρά και τιμή για μένα προσωπικά να καλωσορίζω και να υποδέχομαι στα γραφεία του Ναυτικού Ομίλου, ένα σωματείο που τον ανέδειξε, τον Αντώνη Βλοντάκη.
Νομίζω πως είναι ό,τι καλύτερο έχει συμβεί στην χανιώτικη υδατοσφαίριση τα τελευταία χρόνια.
Μετά από 15 χρόνια, όταν το 1997 ο Αντώνης έφυγε από τα Χανιά για τον Ολυμπιακό, ανερχόμενος τότε αστέρας του πόλο, στα μεγάλα σαλόνια, στις μεγάλες ομάδες...
Πήρε ό,τι μπορούσε να πάρει και ξαναγύρισε στα Χανιά. Για μας, αποτελεί τεράστια τιμή.
Χαιρόμαστε που τον έχουμε μαζί μας, τον καλωσορίζουμε και είμαστε σίγουροι ότι ο Αντώνης θα προσφέρει στον Όμιλο και στην πόλη από την οποία ξεκίνησε, ό,τι καλύτερο μπορεί.
Και είμαι σίγουρη ότι έχει να προσφέρει πάρα πολλά», ήταν οι δηλώσεις της προέδρου του Ν.Ο.Χ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ