Κολύμπι κόντρα στον καρκίνο

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Η Ολυμπιονίκης Ίνγκε Ντέκερ στην οποία διεγνώσθει καρκίνος στον τράχηλο της μήτρας, αποκάλυψε πως προς το παρόν, το κολύμπι είναι αυτό που την βοηθά στην ψυχολογία της.
Την περασμένη εβδομάδα, η Ολλανδέζα κολυμβήτρια αποκάλυψε η ίδια με δήλωση της στο site της ολλανδικής ομοσπονδίας πως έχει
πρόβλημα με την υγεία της. Λίγες μέρες αργότερα, έχει δεχθεί εκατοντάδες μηνύματα συμπαράστασης, ωστόσο όμως ακόμα δεν έχει αποφασίσει τί θα κάνει με τους Ολυμπιακούς, ενώ αποκάλυψε δεν έχει σταματήσει το κολύμπι. «Σας ευχαριστώ όλους για τα γλυκά μηνύματα. Είναι σημαντικό για μένα να λάβω τόση πολλή στήριξη από ολόκληρο τον πλανήτη. Φίλοι, γνωστοί, ακόμα και άνθρωποι που δεν τους γνωρίζω προσωπκά μπήκαν στον κόπο να μου στείλουν μερικά λόγια υποστήριξης. Ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει τί μου συμβαίνει και μου φάινεται απίστευτο. Δε νιώθω άρρωστη και δεν αισθάνομαι κάποιο πόνο. Για το λόγο αυτό κολύμπησα την περασμένη εβδομάδα. Το κολύμπι είναι το πάθος μου και μου καθαρίζει το μυαλό. Ιδίως αυτή τη δύσκολη περίοδο. Όσον αφορά τη συμμετοχή μου στους Ολυμπιακούς του Ρίο, ακόμα δεν έχω αποφασίσει να την αποσύρω. Θα συνεχίσω να κολυμπώ».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ