Καλέ μου Άγιε Βασίλη...

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Λίγες ώρες πλέον απέμειναν για να αποχαιρετήσουμε το 2011 και να καλωσορίσουμε το 2012 και είπαμε να εναρμονιστούμε κάπως με το γιορτινό κλίμα που επικρατεί. Σίγουρα, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά όλοι μας είναι πολλά και η κατήφεια στα πρόσωπα αρκετά έντονη. Ωστόσο, τουλάχιστον αυτές τις μέρες καλό είναι να περάσουμε
όλοι μας κάποιες όμορφες στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα και να ξεφύγουμε λίγο από τη ρουτίνα, νιώθοντας χαρά και χαλαρώνοντας με πολλά χαμόγελα.
Έτσι λοιπόν κι εμείς σε μια προσπάθεια να δούμε τα πράγματα από μία πιο θετική πλευρά ενόψει του νέου έτους, είπαμε να ξαναγίνουμε για λίγο παιδιά και να στείλουμε ένα (φανταστικό) γράμμα στον αγαπημένο Άγιο μικρών και μεγάλων, τον Άγιο Βασίλη.

Αναλυτικά το γράμμα που... στείλαμε είναι το εξής:
«Άγιε μου Βασίλη, φέτος πιστεύω ότι ήμουν καλό παιδί και γι’ αυτό θέλω να σου ζητήσω μερικά πραγματάκια σχετικά με τον υγρό στίβο της χώρας μας. Βέβαια, δεν ξέρω αν έχεις προβλήματα με την Εφορία της Καισαρείας, γιατί εδώ στην Ελλάδα η δική μας Εφορία τα πήρε όλα του μπαμπά μου και της μαμάς μου. Αλλά είσαι τσακάλι εσύ, θα πήρες όλα τα δώρα πριν ανακοινωθούν τα νέα χαράτσια. Έτσι, δεν είναι καλέ μου Άη-Βασίλη;
Λοιπόν, ξεκινάω. Για αρχή, θέλω δύο χρυσά μετάλλια στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα πόλο ανδρών και γυναικών για να μπει καλά η χρονιά. Μετά, στην Ολυμπιάδα δεν έχω πρόβλημα, διάλεξε εσύ τι μετάλλια θα πάρουμε. Και οι άνδρες και οι γυναίκες, έτσι; Μην ξεχνιόμαστε. Είδες, δεν μιλάω καν για τα προολυμπιακά τουρνουά, τα θεωρώ δεδομένα και πολύ εύκολα για σένα.
Επίσης, θέλω όσο το δυνατόν περισσότεροι κολυμβητές και κολυμβήτριές μας να προκριθούν στο Λονδίνο και να σημειώσουν σπουδαίες επιδόσεις και αν μπορείς και κανένα Παγκόσμιο ρεκόρ, καλά θα ήταν. Α, μην ξεχάσεις χρυσά μετάλλια για τον Σπύρο Γιαννιώτη και τη Μαριάννα Λυμπερτά στην ανοικτή θάλασσα, αλλά και ένα σωρό μετάλλια ξανά στις διεθνείς διοργανώσεις της τεχνικής κολύμβησης, εντάξει; Έλα, δεν είναι πολλά για σένα. Ε, φανταστικέ Άγιε;
Ξέρω, ξέρω, τόση ώρα που διαβάζεις το γράμμα μου έχεις αρχίσει να κοκκινίζεις από τα νεύρα σου. Ομορφάάάάάντρα μου! Δεν πειράζει, μην μου αγχώνεσαι, είσαι και σε κρίσιμη ηλικία.
Πωπώ, παραλίγο να το ξεχάσω. Ευτυχώς, το θυμήθηκα. Λοιπόν, Άγιε, σημείωσε ότι και στη συγχρονισμένη κολύμβηση θέλω διακρίσεις και μετάλλια και αν είναι δυνατόν το Ντουέτο της Δέσποινας Σολωμού και της Ευαγγελίας Πλατανιώτη να σηκώσει στο υψηλότερο σημείο του Λονδίνου την ελληνική σημαία. Α, και πού ‘σαι; Κάτι πρέπει να κάνεις και για τις καταδύσεις. Εντάξει, το αφήνω σε σένα. Σε εμπιστεύομαι, κάτι καλό θα μου ετοιμάσεις.
Αμάν, τώρα νιώθω ότι σου ζητάω πολλά και μπορεί τελικά να μην μου τα πραγματοποιήσεις και να στενοχωρηθώ.
Οπότε, αν θες κι εσύ μπορείς να αλλάξεις κάποια από τα παραπάνω με την ομαλή λειτουργία όλων των κολυμβητηρίων της Ελλάδας. Τουλάχιστον να πηγαίνουμε όλοι, αθλητές, αθλήτριες και ομάδες στα κολυμβητήρια να προπονούμαστε χωρίς προβλήματα με πετρέλαια, υδραυλικά και άλλα θέματα.
Δεν ξέρω τί είναι πιο εύκολο, εσύ διαλέγεις.
Λοιπόν, καλέ μου Άγιε Βασίλη, σε ευχαριστώ πολύ που διάβασες το γράμμα μου και να ξέρεις ότι θα περιμένω, ε; Μην με απογοητεύσεις. Χαιρετίσματα στους ταράνδους σου. Θα τα ξαναπούμε του χρόνου. Καλή χρονιά.»
Όπως καταλάβατε, ο μικρός φίλος του υγρού στίβου της Ελλάδας αποκάλυψε τί θα θέλαμε και τί ονειρευόμαστε όλοι οι Έλληνες να ζήσουμε στο αθλητικό κομμάτι το 2012.
Να είστε όλοι καλά και καλή χρονιά με υγεία, χαρά κι ευτυχία!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ