Απλά οι κορυφαίοι

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Ο Μάικλ Φελπς και η Κέιτι Λεντέκι είναι για το 2015 οι κορυφαίοι κολυμβητές των ΗΠΑ.O Φελπς κατάφερε για 2η συνεχόμενη χρονιά να ψηφιστεί ως ο κορυφαίος χωρίς να χρειαστεί να κολυμπήσει ούτε έναν αγώνα εκτός ΗΠΑ. Φέτος μάλιστα που είχε και το παγκσόμιο
πρωτάθλημα στο Καζάν, υπερίσχυσε όλων (κυρίως του Λόχτι) δίχως να είναι παρών στη μεγαλύτερη διοργάνωση του αθλήματος, πλην Ολυμπιακών.
Στις γυναίκες, η Λεντέκι δεν είχε αντίπαλο και με μεγαλη διαφορά (όπως συνηθίζει και στις πισίνες) από τη δεύτερη πήρε το βραβείο. Η 18χρονη κολυμβήτρια πήρε και το βραβείο της καλύτερης κούρσας της χρονιάς για τον αγώνα της, στα 200μ. ελεύθερο στο Καζάν.
Η ομάδα σκυταλοδρομίας 4Χ200μ. ελεύθερο με τις Λεντέκι, Μίσι Φράνκλιν, Λία Σμιθ και Κέτι Μακλάφλιν πήρε το βραβείο της κορυφαίας ομάδας. Για τον καλύτερο αγώνα, το βραβείο πήγε στον Τζόρνταν Βολιμόσκι για τη νίκη του στα 10χλμ. του Καζάν. Ο νεαρός Αμερικανός πήρε και το βραβείο του καλύτερου πρωτομεφανιζόμενου στη διεθνή σκηνή.
Για το κορυφαίο come back, το βραβείο πήγε στην Άλιστον Σμιντ για τις εμφανίσεις της στα 200μ. ελεύθερο, ενώ προπονητής της χρονιάς αναδείχθηκε ο Μπρους Γκέμελ που είναι αυτός που καθοδηγεί την Κέιτι Λεντέκι.
Συγκλονιστικός Φελπς!
Το βραβείο για τον κορυφαίο κολυμβητή της χρονιάς, ήταν αναμενόμενο για τον Μάικλ Φελπς. Τα λόγια του μετά την απονομή… όχι.
Ο κορυφαίος αθλητής που έχει αγωνιστεί ποτέ σε Ολυμπιακούς Αγώνες, παρέλαβε το βραβείο του, αλλά κανένας δεν ήταν προετοιμασμένος να ακούσει αυτά που θα έλεγε ο Αμερικανός Πολυολυμπιονίκης. «Θέλω να πω πολλά αλλά θα είμαι σύντομος. Η χρονιά ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα για μένα. Είχα πολλά σκαμπανεβάσματα και αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να σας πω, το πόσο χαρούμενος είμαι που είμαι και πάλι ο εαυτός μου. Νιώθω υπέροχα που επέστρεψα στην πισίνα και το θέλω πραγματικά, μετά από μερικά χρόνια που είχα παρεκλίνει. Είμαι ενθουσιασμένος με τη χρονιά που ακολουθεί. Μακάρι να μπορούσα να είμαι μαζί σας (απευθυνόμενος στους συναθλητές του) στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Είδα ότι το διασκεδάσατε και ανυπομονώ να είμαι ξανά στην ομάδα μαζί σας την επόμενη χρονιά. Θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς που στάθηκαν δίπλα μου αυτό το χρόνο. Σε όλα μου τα σκαμπανεβάσματα. Ξέρετε ποιοι είστε και χωρίς εσάς δε γνωρίζω αν σήμερα θα ήμουν ζωντανός. Αυτό είναι κάτι για το οποίο θα είμαι ευγνώμων για το υπόλοιπο της ζωής μου. Είμαι ευγνώμων για το προπονητικό μου γκρουπ. Χωρίς αυτούς τίποτα από όσα έχω καταφέρει σήμερα δε θα ήταν πιθανό. Θέλω να ευχαριστήσω τη μητέρα μου και τους προπονητές μου. Ειδικά τον Μπομπ (Μπάουμαν) τον οποίο χαίρομαι να βλέπω κάθε μέρα, κάτι που παλαιότερα δεν ήταν κάτι που μου άρεσε. Θέλω να ευχαριστήσω και την όμορφη αρραβωνιαστικιά μου, με την οποία περιμένουμε και γιο. Σπουδαία πράγματα έρχονται του χρόνου…».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ