«Θα αγωνιζόμουν και στο Τόκιο αν…»

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Πρόσκαιρη χαρά προκάλεσε ο Μάικλ Φελπς στους φίλους της κολύμβησης, καθώς δήλωσε πως θα αγωνιζόταν και στους Ολυμπιακούς του Τόκιο το 2020 αν ήταν σίγουρος ότι για τα επόμενα τέσσερα χρόνια δε θα αντιμετωπίσει κανέναν τραυματισμό, ιδίως στους
ώμους του.
Μια από τις αγαπημένες συνήθειες του κορυφαίου κολυμβητή όλων των εποχών, είναι τα live βίντεο που κάνει στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook όπου εκεί, συχνά πυκνά λέει πράγματα που δε θα έλεγε ποτέ στα ΜΜΕ. Όπως συνέβει και σήμερα. «Αν θα μπορούσε κάποιος να μου εγγυηθεί ότι δε θα έχω κάνεναν τραυματισμό τα επόμενα τέσσερα χρόνια και δε θα έχω ποτέ κάνενα πρόβλημα με τους ώμους μου, το πιθανότερο είναι να δοκίμαζα για ακόμα μια φορά γιατί η τελευταία ήταν αυτή που ευχαριστήθηκα περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη» δήλωσε ο Φελπς ο οποίος συμπλήρωσε λέγοντας «δε θα ήθελα ωστόσο να ρισκάρω να χάσω σημαντικές στιγμές από τη ζωή του γιου μου καθώς θα μεγαλώνει και να έχω προβλήματα όταν θα έχει ενηλικιωθεί. Ποτέ δε θα ρίσκαρα το σώμα μου γιατί είναι πολύ πιο σημαντικό από τους Ολυμπιακούς, όπως φυσικα το ίδιο ισχύει και για την οικογένεια μου».
Ο Φελπς αναφέρθηκε σε προβλήματα τραυματισμών και ιδίως στον ώμο, καθώς χρειάστηκε να κάνει δύο ενέσεις κορτιζόνης μερικούς μήνες πριν από τους Αγώνες το Ρίο.
Στο βίντεο, ο Αμερικανός πολυ-Ολυμπιονίκης ανέφερε ότι συνεχίζει να κολυμπά αλλά το κάνει για την… ηρεμία της ψυχής του, ενώ αποκάλυψε ότι το γεγονός πως δε θα μπορεί να εκπροσωπεί πλέον τη χώρα του σε αγώνες, είναι κάτι που τον ενοχλεί. Ωστόσο έχει αρκετά πράγματα να ασχολείται όπως η κατάθεση που θα κάνει την ερχόμενη εβδομάδα σε επιτροπή κατά του ντόπινγκ στην Ουάσινγκτον. «Έχω πολλά να πω. Είναι η πρώτη ευκαιρία που έχω να μιλήσω ανοιχτά για το πως αισθανόμουν. Υπάρχουν πολλοί αθλητές που… έκλεβαν. Δείτε τί έγινε στο Ρίο. Όλοι οι αθλητές που βρέθηκαν θετικοί (αναφέρεται στους Ρώσους και το μελδόνιο) τους επιτράπηκε να αγωνιστούν. Πιστεύω ότι είναι λάθος και άδικο. Πιστεύω ότι όλο και περισσότεροι θα μιλούν ανοιχτά για το θέμα και για το τί πρέπει να γίνει. Προσωπικά πάντως με ενοχλεί που επιτρέπεται σε αθλητές που έχουν βρεθεί θετικοί να επιστρέφουν στους αγώνες».
Στο τέλος του βίντεο, ο Αμερικανός δήλωσε ότι θα είναι παρών με τη σύζυγο του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Βουδαπέστης, ως θεατές.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ