«Καλή εμφάνιση στο Παγκόσμιο»

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Η Κρίστελ Βουρνά μιλάει για την εκπληκτική εμφάνιση  που της χάρισε και το πανελλήνιο ρεκόρ και τους στόχους της για το μέλλον.Η νεαρή κολυμβήτρια, Κριστέλ Βουρνά πέτυχε την πέμπτη καλύτερη επίδοση στην Ευρώπη που της εξασφάλισε τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Σαγκάης
αλλά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. Η ίδια ωστόσο δείχνει να μην το έχει συνειδητοποιήσει ακόμα, όμως δηλώνει έτοιμη να παλέψει για μια καλή θέση στο παγκόσμιο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις της στον «Novasport FM»:

Για τoυς στόχους της και τη φετινή της επίδοση – που είναι πέμπτη καλύτερη στην Ευρώπη- με χρόνο 58,39 στα 100 μέτρα πεταλούδα:
«Δεν τον έχω συνειδητοποιήσει ακόμα το χρόνο μου και πιστεύω θα το συνειδητοποιήσω όταν πάω στους αγώνες και στο Παγκόσμιο και στους Ολυμπιακούς. Ήταν πολύ καλή επίδοση, δεν το περίμενα και ελπίζω όλα να συνεχίσουν έτσι θετικά. Οι χρόνοι αλλάζουν από μέρα σε μέρα στο εξωτερικό. Εγώ ελπίζω να τον βελτιώσω και να πλασαριστώ σε μια καλή θέση στο Παγκόσμιο».


Αναφορικά με το αν μετανιώνει για τα πράγματα που έχει στερηθεί για να φτάσει σε αυτό το επίπεδο: «Δε μετανιώνω για τίποτα γιατί ήταν δική μου απόφαση να ακολουθήσω αυτόν το δρόμο και ουσιαστικά δε στερούμαι πολλά πράγματα. Μπορεί σε σχέση με άλλα παιδιά να μην έχω πολύ ελεύθερο χρόνο να πάω για καφέ κάθε μέρα ή ένα σινεμά, αλλά πλέον αυτή είναι η ζωή μου, να κάνω προπόνηση και σωστή διατροφή, αλλά αυτό έχει περάσει μέσα μου, δε νιώθω ότι στερούμαι κάτι». 

Για το αν έχει κάνει στην άκρη τις σπουδές της λόγω της κολύμβησης: «Στην Αμερική είμαι αναγκασμένη να έχω τις σπουδές μου σε πρώτη μοίρα, αν ήμουν στην Ελλάδα ίσως τις είχα σε δεύτερη. Γιατί αν δεν μπορώ να περάσω τα μαθήματα δεν με αφήνουν να κολυμπήσω ομάδα εκεί στην Αμερική, οπότε πρώτα έχω τα μαθήματα και μετά την κολύμβηση». 

Για το την έχει βοηθήσει ο πατέρας της Νίκος Βουρνάς, που σχετίζεται άμεσα με τον αθλητισμό (προπονητής μπάσκετ στη Δόξα Λευκάδας): «Με έχει βοηθήσει πολύ γιατί με καταλαβαίνει και με βοήθησε πολύ στην ψυχολογία, καταλάβαινε με την κολύμβηση ότι κουραζόμουν αλλά ότι είναι φυσιολογικό, δεν είναι ότι με πίεζε να σταματήσω ή με πίεζε για κάτι παραπάνω γιατί ξέρει πώς είναι η ψυχολογία του αθλητή και γενικά με βοήθησε πάρα πολύ. Όπως και η μητέρα μου που ήταν στο χώρο του αθλητισμού γιατί ήταν κολυμβήτρια».
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ