Γιαννιώτης: «Να πραγματοποιήσω το απωθημένο μου»

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Για το απωθημένο του, ένα μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες μίλησε ο Σπύρος Γιαννιώτης αλλά και την δυσκολία της προετοιμασίας με τα κλειστά κολυμβητήρια.
«Ελπίζω να είμαι σε θέση να πάω καλά και μακάρι να εκπληρώσω το απωθημένο
μου, να κατακτήσω ένα μετάλλιο», είπε ο 31χρονος κολυμβητής στον NovasportFM 94,6. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Τα προβλήματα είναι γνωστά. Θα πάω στο Ζάππειο, όπου προπονούμαι, όμως όταν έχεις να κάνεις με μικρά παιδιά είναι διαφορετικά τα δεδομένα. Ο Πειραιάς είναι πολύ μεγάλος και είναι δύσκολα τα πράγματα για τα παιδιά. Μας έχουν διαβεβαιώσει ότι στο Ζάππειο δεν θα υπάρχουν προβλήματα και θα βγάλουμε τη χρονιά. Θα ξεκινήσω την προετοιμασία μου ενόψει του Λονδίνου στο Ζάππειο και μετά θα συνεχίσω στο εξωτερικό την προετοιμασία μου για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Τέλη Γενάρη έχω έναν αγώνα στη Βραζιλία για να δω πως θα είμαι και να μπω σε έναν προγραμματισμό ενόψει της συνέχειας. Μετά θα κάνω κάποιες προπονήσεις στην Αθήνα, όμως θα προσπαθήσω να βρω κάποιο ζεστό μέρος για να κολυμπάω για την προετοιμασία μου.

Για την εμπειρία στο Παγκόσμιο στη Σανγκάη: «Είχα μία πίεση στη Σανγκάη, επειδή ήθελα να είμαι στην πρώτη δεκάδα για να περάσω στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Δεν ήξερα τι θα συνέβαινε σε αυτή τη διοργάνωση και όλα ήταν ανοιχτά. Ο τρόπος σκέψης και η φιλοσοφία μου είναι ανάλογη σε έναν αγώνα και έτσι τα πήγα καλά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου. Θέλω να κρατάω χαμηλούς τόνους και να μην λέω πολλά πράγματα. Στην Κίνα είχα πει πως θα κέρδιζα μετάλλιο, αλλά τελικά δεν τα κατάφερα. Από τότε άλλαξα και πλέον είμαι συγκεντρωμένος μόνο στους αγώνες.

Η προπόνηση είναι σωματική και ψυχολογική, επειδή περνάνε πολλά από το μυαλό κατά τη διάρκεια της κουραστικής προπόνησης. Παίζει σημαντικό ρόλο η ψυχολογία και προσπαθώ να είμαι καλά σε όλους τους τομείς. Είναι πολύ δύσκολο να σκέφτεσαι μόνο την προπόνηση, κάτι που έκανα στον Βόλο για περίπου 20 μέρες».

Για το Open water: «Η πίστα του Open Water είναι μικρή και, παρότι είχαμε πάει τέλη Αυγούστου, το νερό ήταν κρύο γύρω στους 18 βαθμούς. Η πίστα είναι καλή και μαζεμένη, ενώ θα υπάρχει αρκετός κόσμος. Νομίζω ότι η κούρσα θα πάει πολύ γρήγορα και αυτό θα επηρεάσει κάποιους αθλητές που είναι αργοί στα πρώτα χιλιόμετρα. Ελπίζω να είμαι σε θέση να πάω καλά και μακάρι να πραγματοποιήσω το απωθημένο μου, να κατακτήσω ένα μετάλλιο. Εμένα με βολεύει να ανοίξω τον ρυθμό μου λίγα χιλιόμετρα πριν από το τέλος, σε αντίθεση με άλλους αθλητές που ανοίγουν στα μέσα της διαδρομής».

Για την προετοιμασία: «Η Ομοσπονδία με έχει διαβεβαιώσει πως θα βοηθήσει τους αθλητές που θα πάνε στους Ολυμπιακούς και θα κάνει ό,τι καλύτερο γίνεται για να πάμε όπως πρέπει στο Λονδίνο. Θεωρώ ότι ο έλληνας θα ξεπεράσει το πρόβλημα που υπάρχει αυτή τη στιγμή και ελπίζουμε για κάτι καλύτερο».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ