Γιαννιώτης: «Βασικός στόχος η πρόκριση στους Ολυμπιακούς»

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Την Πέμπτη αναχωρούν για τη Σανγκάη οι αθλητές και οι αθλήτριες που θα συμμετάσχουν στα αγωνίσματα της κολύμβησης σε ανοιχτή θάλασσα, στο πλαίσιο του 14ου Παγκοσμίου Πρωταθλήματος υγρού στίβου. Επικεφαλής της τετραμελούς αποστολής είναι φυσικά ο Σπύρος Γιαννιώτης, που διεκδικεί ακόμη ένα μετάλλιο, μετά το χάλκινο του 2007 και το ασημένιο του 2009, κυρίως όμως θέλει να εξασφαλίσει από τώρα την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.

«Θα κολυμπήσω στα 5χλμ., τα 10χλμ. και το ομαδικό, αλλά σαφώς το βάρος μου το έχω ρίξει στα 10χλμ., όπου στόχος μου είναι η είσοδος στην πρώτη δεκάδα, που θα μου δώσει την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου», τόνισε ο πρωταθλητής του Ολυμπιακού, με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα της ΚΟΕ, και συνέχισε: 

«Όταν βέβαια ένας αθλητής έχει κάνει κάποιες καλές επιδόσεις, πάντα κάνει όνειρα για κάτι παραπάνω και ίσως και την υπέρβαση, δηλαδή ένα μετάλλιο. Κι εγώ φέτος σε όλες μου τις κούρσες στα 10χλμ. έχω πάει καλά. Δεν αλλάζω βέβαια το βασικό στόχο μου, όμως σε μία κούρσα δύο ωρών πολλά μπορούν να συμβούν. 

Αν μέσα στην κούρσα δω πως έχω πιάσει το στόχο μου και είμαι σε καλή μέρα, θα κυνηγήσω το κάτι παραπάνω. Το μόνο όμως που ξέρω, είναι, πως θα δώσω το 100% των δυνάμεών μου για να κάνω το καλύτερο δυνατό». 
ΠΗΓΗ:theplayer

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ