«Δεν θα ζήσεις την καριέρα σου στη Χίο!»

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Ιστορίες καθημερινής τρέλας, μόνο που αυτή με πρωταγωνιστή τον Ανδρέα Μιράλη δεν έχει προηγούμενο. Το σίριαλ μεταγραφής του 25χρουνου διεθνή περιφερειακού, που τελικά κατέληξε για έναν χρόνο στη Χίο, μετατράπηκε το βράδυ της Παρασκευής (26/8) σε οργή εναντίον του.«Επίσκεψη»από αγνώστους στο σπίτι του στο Παγκράτι, απειλητικά συνθήματα στους τοίχους, ρίψη βόμβας μολότοφ στην πυλωτή και το αποκορύφωμα τηλεφώνημα στον ίδιο και στον πατέρα του με βρισιές και απειλές.
Κι όλα αυτά για μια μεταγραφή του πρώην παίκτη του Πανιώνιου, για μια μεταγραφή στο πόλο! Ο Ανδρέας Μιράλης μίλησε στο SentraGoal για την περιπέτεια των τελευταίων ωρών, χωρίς να μπορεί να εξηγήσει όλα αυτά τα πρωτοφανή γεγονότα.
«Ημουν στη Χίο μαζί με τον πατέρα μου για να υπογράφω και πριν φύγουμε μας πήραν τηλέφωνο οι γείτονες και μας είπαν ότι είχε γίνει επίθεση στο σπίτι μας. Είχαν γράψει συνθήματα «Θα πεθάνεις», ενώ έριξαν και μολότοφ στην πυλωτή. Παράλληλα, τόσο εγώ, όσο και ο πατέρας μου δεχθήκαμε απειλητικό τηλεφώνημα στο κινητό από άγνωστο. Εμένα με έβριζε, μου έλεγε «Δεν θα ζήσεις την καριέρα σου στη Χίο!» ή «Δεν ξέρεις με ποια ομάδα έμπλεξες!».
Εγώ προσπαθούσα να του εξηγήσω πώς έχουν τα πράγματα, αλλά αυτός συνέχιζε να με βρίζει» ήταν τα πρώτα λόγια του διεθνή παίκτη, για να συμπληρώσει «Αμέσως μόλις φτάσαμε στην Αθήνα στο αεροδρόμιο μας περίμενε περιπολικό και πήγαμε απευθείας στο αστυνομικό τμήμα Παγκρατίου. Kάμανε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες, ενώ από την αστυνομία μας είπαν ότι θα έχουμε ό,τι χρειαζόμαστε για να υπάρξει ασφάλεια στην οικογένειά μου.».
Στην ερώτηση εάν μπορεί να σκεφτεί ποιοι ήταν αυτοί που τον απείλησαν ο Ανδρέας Μιράλης θέλησε να χαμηλώσει τους τόνους. «Ό,τι κι αν πω θα είναι απλά υποθέσεις, εγώ δεν θέλω κι ούτε θα επιχειρήσω να φτάσω τα πράγματα στα άκρα». 

«Την τύχη μου την καθόριζε ο Πανιώνιος»
Στην τηλεφωνική επικοινωνία μας ο Ανδρέας Μιράλης μας επανέλαβε πολλές φορές ότι δεν είχε αυτός στα χέρια του την επιλογή να διαλέξει ομάδα, αλλά ο Πανιώνιος και ο πρόεδρος Γεράσιμος Βεντούρης, ο οποίος το μεσημέρι της Παρασκευής (26/8) το ενημέρωσε ότι η νέα του ομάδα θα ήταν η Χίος.
«Παρακαλώ γράψε αυτό να φανεί για να καταλάβει και ο κόσμος. Εγώ, είχα ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο με τον Πανιώνιο και την τύχη μου την καθόριζε ο σύλλογος. Αυτός που θα αποφάσιζε για το πού θα πάω ήταν ο πρόεδρος ο κύριος Βεντούρης. Τόσο οι άνθρωποι της Χίου, όσο και του Ολυμπιακού το γνώριζαν αυτό, ότι έγώ δεν μπορούσα να διαλέξω.
Με τη Χίο είχα έρθει σε προφορική συμφωνία από τον Ιούνιο, ενώ με τον Ολυμπιακό συμφώνησα, ξανά προφορικά, όταν συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. με πρόεδρο του κύριο Κουντούρη.
Τότε, τον Ιούνιο, ο κύριος Βεντούρης μου έλεγε ότι για προσωπικούς λόγους δεν θα με έδινε στη Χίο, ενώ με διαβεβαίωνε ότι ο Πανιώνιος θα μείνει ως έχει. Όμως, η ομάδα άρχιζε να αδειάζει κι εγώ έπρεπε να βρω τον τρόπο για το πώς ο σύλλογος θα μου δώσει την ελευθέρας μου. Εγώ χάρισα στον Πανιώνιο τα χρήματα που μου χρωστούσαν, για να πάρω το δελτίο μου κι απλά περίμενα να μάθω την απόφαση του κυρίου Βεντούρη.
Στον Ολυμπιακό είχα συζητήσεί και με τον κύριο Λογοθέτη (μάνατζερ της ομάδας). Επαναλαμβάνω ότι τα είχαμε βρει και από την πλευρά τους με είχαν διαβεβαιώσει ότι θα κάνουν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να με αποκτήσουν. Εμένα και οι δύο ομάδες και η Χίος και ο Ολυμπιακός κάλυπταν απόλυτα τις αγωνιστικές μου απαιτήσεις. Η πρόταση του Ολυμπιακού οικονομικά ήταν πιο συμφέρουσα για εμένα, αλλά ξαναλάεω η απόφαση δεν ανήκε σε εμένα».

Στη μέση και η Βουλιαγμένη
Όπως μας είπε ο Ανδρέας Μιράλης, τις προηγούμενες ημέρες στο σίριαλ απόκτησής του, μέσω Πανιωνίου, είχε μπει και η Βουλιαγμένη. «Πριν από μερικές ημέρες ο κύριος Βεντούρης μου είχε πει ότι θα πήγαινα στη Βουλιαγμένη, προφανώς γιατί θα έπαιρνε δύο παίκτες ως αντάλλαγμα. Εγώ αιφνιδιάστηκα, γιατί δεν είχα μιλήσει με τους ανθρώπους της Βουλιαγμένης.

Επικοινώνησα αμέσως με τον προπονητή Τεό Λοράντο και του εξήγησα ότι έχω μιλήσει με τη Χίο και τον Ολυμπιακό, αλλά τελικά αυτό δεν προχώρησε, έως ότου ο κύριος Βεντούρης με ενημέρωσε για την απόφασή του, ότι θα πήγαινα στην Χίο, ίσως γιατί τον ικανοποίησαν τα ανταλλάγματα, αλλά αυτό δεν με νοιάζει εμένα.


Ετσι χθες (Παρασκευή) το μεσημέρι πήγα μαζί με τον πατέρα μου στη Χίο και υπέγραψα. Με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω τους προέδρους και των δύο ομάδων, τόσο της Χίου τον κύριο Παππή, όσο και του Ολυμπιακού, τον κύριο Κουντούρη, γιατί μου φέρθηκαν άψογα, αλλά επαναλαμβάνω και θα πρέπει να τονιστεί ότι η τελική επιλογή δεν ανήκε σε εμένα».
 
«Είμαι Ολυμπιακός από μικρό παιδί»
Ο Ανδρέας Μιράλης δεν θέλησε να κρύψει τα «ερυθρόλευκα» συναισθήματά του και εξέφρασε την επιθυμία του στο μέλλον να αγωνιστεί στον Ολυμπιακό.
«Όλο αυτό το διάστημα κι ενώ δεν είχε ξεκαθαρίσει η κατάσταση με τον Πανιώνιο στις δηλώσεις μου δεν έλεγα ούτε για Ολυμπιακό, ούτε για Χίο. Ακουσα και διάβασα ότι ο Μιράλης δεν θέλει να πάει στον Ολυμπιακό γιατί είναι Παναθηναϊκός κι άλλα τέτοια που είμαι αναληθή.

Όλοι αυτοί δεν ξέρουν ότι ο Μιράλης από μικρό παιδί γουστάρει τον Ολυμπιακό, ότι στηνόταν στην ουρά για να πάρει ένα εισιτήριο και να πάει στο Καραϊσκάκη. Μακάρι τα πράγματα να είχαν έρθει έτσι και η απόφαση του κυρίου Βεντούρη να ήταν ο Ολυμπιακός και να κατηφόριζα αμέσως στα γραφεία στην πλατεία Αλεξάνδρας και να υπέγραφα.


Στη Χίο έχω συμβόλαιο ενός έτους, του χρόνου είμαι ελεύθερος, γιατί όχι να μην παίξω την επόμενη χρονιά στον Ολυμπιακό;»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ