Σαμιλίδης: «Ήταν όνειρο ζωής»

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011


Επειτα από ένα μακρύ ταξίδι από τη Νότια Αμερική η αποστολή της εθνικής ομάδας κολύμβησης εφήβων-νεανίδων επέστρεψε από το 3ο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Λίμα στην Αθήνα με πέντε μετάλλια στις αποσκευές της.
Ο Παναγιώτης Σαμιλίδης με το χρυσό μετάλλιο στα 50 μ πρόσθιο,
το πρώτο για την Ελλάδα στην ιστορία της διοργάνωσης και το χάλκινο στα 100 μ πρόσθιο, ήταν από τα κεντρικά πρόσωπα της εθνικής ομάδας.
«Για μένα ήταν όνειρο ζωής αυτό που πέτυχα, μετά το Ευρωπαϊκό και το στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα. Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη ότι είμαι πρώτος στον κόσμο. Τώρα, κοιτάζω μπροστά για του χρόνου. Το Λονδίνο και οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι ακόμη μακριά για μένα. Ευχαριστώ τον προπονητή μου, τον σύλλογό μου, την ΚΟΕ και όσους με βοήθησαν να πετύχω όλα αυτά φέτος» δήλωσε ο αθλητής του ΑΝΟ Αργυρούπολης, που είχε την ευκαιρία να ζήσει και την εμπειρία του παγκοσμίου πρωταθλήματος ανδρών στη Σαγκάη.
Ο συναθλητής του και φιλαράκι του στο ΑΝΟ Αργυρούπολης, ο Ανδρέας Βαζαίος κέρδισε επίσης δύο μετάλλια, ασημένια στα 200 μ μικτή ατομική και στα 200 μ πεταλούδα, στην πρωτεύουσα του Περού.
«Η φετινή, ήταν ξεχωριστή χρονιά για μένα. Ήταν η πρώτη μου χρονιά στην κατηγορία των εφήβων και η αρχή έγινε στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και το φινάλε της στη Λίμα. Τα έδωσα όλα, όπως και τα άλλα παιδιά. Είχαμε δύσκολο ταξίδι, αλλά το ξεπεράσαμε και είπαμε να κλείσουμε καλά τη χρονιά. Ευχαριστώ τον προπονητή μου, τον ΑΝΟΑ, την ΚΟΕ, όσους με βοήθησαν να φτάσω εδώ» είπε με τη σειρά του ο Βαζαίος.
Το πέμπτο μετάλλιο για την εθνική ομάδα στο παγκόσμιο εφηβικό πρωτάθλημα στη Λίμα κέρδισε ο Κρίστιαν Γκολομέεβ, που ήταν 3ος στα 50 μ ελέυθερο.
Ο αθλητής του Εθνικού, δήλωσε: «Είμαι χαρούμενος που κέρδισα μετάλλιο στο ταχύτερο αγώνισμα της κολύμβησης. Αρχικά πήγαινα για την πρόκριση στον τελικό αλλά όταν είδα το χρόνο μου στον προκριματικό, ανέβηκα και ένιωσα ότι μπορούσα να τα καταφέρω. Στον τελικό ήμουνα «σφιχτός». Είμαι ευχαριστημένος τόσο για το χάλκινο μετάλλιο στα 50μ ελεύθερο όσο και για την εμφάνιση μας στη σκυτάλη (4η θέση στα 4Χ100μ μικτή ομαδική). Στόχος μου τώρα είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Λονδίνου»
Τέλος ο Αλέξανδρος Θοεχαρίδης που ήταν 6οες στα 50 μ ύπτιο, τόνισε: «Έχασα τον τελικό στα 100μ ύπτιο στο τσακ. Δεν το έβαλα όμως κάτω και πήγα καλά στο 50άρι όπου ήμουνα 6ος. Στη σκυτάλη, χάσαμε άδικα το μετάλλιο. Είχα μια αξιοπρεπή χρονιά, με καλές εμφανίσεις και ρεκόρ, αλλά μου έλειψαν οι μεγάλες διακρίσεις.
ΠΗΓΗ:sentragoal

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ