Βλοντάκης: «Δεν θα πιάσω ξανά μικρόφωνο στα χέρια μου!»

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Νέος, ωραίος, οικογενειάρχης, αθλητής και «τραγουδιστής». Το τελευταίο δεν θέλει να το ακούει, όχι γιατί δεν πέρασε καλά στο «Just the two of us», αλλά επειδή θεωρεί πως δεν του ταιριάζει. Ο Αντώνης Βλοντάκης φωτογραφίζεται κι… ανακρίνεται από το «Present Days» και, πιστέψτε μας, είναι τόσο εύστοχος στις απαντήσεις του όσο και με τη μπάλα του πόλο στα χέρια. Απλά σκοράρει σωρηδόν από τα δυο μέτρα!..

Εάν υπήρχε μια πρόταση για ένα νέο τηλεοπτικό σόου - διαγωνισμό, θα το σκεφτόσουν;
«Να ξανακάνω κάτι παρόμοιο με αυτό που έκανα, όχι. Δεν σνομπάρω και δεν λέω πως δεν πέρασα καλά, αλλά για τον απλούστατο λόγο πως εγώ αυτό που μπορούσα να δώσω το έδωσα».

Τι είναι αυτό που σου μένει από την συμμετοχή σου στο «Just the two of us»;
«Κρατάω πάρα πολύ ωραίες αναμνήσεις. Το απόλαυσα».

Στο πόλο έχεις μάθει πάντα να είσαι ο νικητής και δίνεις μεγάλες μάχες γι’ αυτό. Στο παιχνίδι αισθανόσουν το ίδιο;
«Αυτοσκοπός δεν ήταν να κερδίσω την πρώτη θέση. Ο μόνος στόχος που είχαμε όλοι ήταν να μαζέψουμε χρήματα για να διατεθούν στα παιδιά των Special Olympics. Όλα τα άλλα δεν είχαν σημασία».

Άξιζε την πρωτιά το δίδυμο Πετράκης - Φουρέιρα;
«Ναι. Φωνητικά, χορευτικά και σκηνικά ήταν καλύτεροι. Αυτό όμως δεν ήταν ένα talent show. Ο κόσμος θα έκρινε με ποιον περνάει πιο καλά. Γι’ αυτό είδαμε και το φαινόμενο Μπεκατώρου να φτάνει στον τελικό. Δεν υπήρχε ανταγωνισμός. Ο κόσμος που κάθισε να δει αυτό το show δεν ήθελε να δει τις καλύτερες φωνές της Ελλάδος, αλλά να περάσει καλά».

Περίμενες, αλήθεια, να φτάσει η Μαρία Μπεκατώρου στον τελικό;
«Αυτό που κάναμε εμείς ήταν ένα παιχνίδι και δεν μου προξένησε καμία εντύπωση που έφτασε η Μαρία στον τελικό. Θα μπορούσε να φτάσει ο καθένας. Ο κόσμος ήταν αυτός που ήθελε να βλέπει κάποια ζευγάρια στην τηλεόραση».

Εάν σου δίνονταν το ελεύθερο να διαλέξεις παρτενέρ για το παιχνίδι, τη Ραλία θα επέλεγες;
«Φανατικά. Θεωρώ ότι εάν δεν είχα τη Ραλία θα είχα φύγει πολύ νωρίτερα από το show. Με βοήθησε πάρα πολύ. Γνώρισα και τα άλλα παιδιά και δεν ξέρω εάν θα μπορούσα να ταιριάξω με κάποια άλλη. Θεωρώ πως ήμουν τυχερός».

Οι κριτές κατηγορήθηκαν πως ήταν πολύ χαλαροί. Συμφωνείς;
«Δεν είχαν και λόγο να είναι αυστηροί. Δεν μπορούσαν να κρίνουν με τα ίδια μέτρα και σταθμά εμένα και τον Πετράκη. Έχει κάνει μουσικές σπουδές, έχει πορεία σ’ αυτόν το χώρο κι εγώ βρέθηκα από τις πισίνες σ’ ένα στούντιο να τραγουδάω. Θα ήταν οξύμωρο εάν μας έκριναν με τα ίδια μέτρα και σταθμά. Το χειρίστηκαν καλά οι κριτές. Νομίζω πως αυτό τον άχαρο ρόλο του κριτή τον έπαιξαν καλά».

Θα μπορούσες να είσαι μέλος σε κριτική επιτροπή;
«Ναι. Είμαι από τους ανθρώπους που ότι μου ζητήσουν να υποστηρίξω θα μπορώ να το κάνω. Έχω αυτή την ικανότητα. Θα μπορούσα να κάνω πολλά διαφορετικά πράγματα. Δεν φοβάμαι τις προκλήσεις».

Το «επεισόδιο» με την Αθηναΐδα Νέγκα που σε αποκάλεσε φωτογενή πολίστα πως το κρίνεις τώρα που είσαι εκτός;
«Μου κόλλησε ρετσινιά που θα με ακολουθεί για πολύ καιρό ακόμη. Όσο και να νομίζεις πως είσαι προετοιμασμένος να αντιμετωπίσεις την τηλεόραση και την κριτική, δεν είσαι ποτέ… Εγώ εκεί αιφνιδιάστηκα. Θεώρησα πως αυτό μείωνε όλο το υπόλοιπο κομμάτι που έχω δουλέψει. Το να είσαι ωραίος δεν σημαίνει κάτι. Στο φινάλε, δεν πάσχισε κανείς να είναι ωραίος. Στο άλλο το κομμάτι, όμως, πάλεψα. Μετά από καιρό συνειδητοποίησα πως ήταν υπερβολική η αντίδραση μου. Έπρεπε να το διασκεδάσω πιο πολύ όπως στο τελείωμα. Ήμουν μαγκωμένος».

Οι φήμες που σε θέλουν τηλεοπτικό δίδυμο με τον Γιώργο Χειμωνέτο έχουν βάση;
«Και εγώ το άκουσα. Δεν έχω δεχτεί πρόταση και ούτε έχω κάνει κουβέντα».

Με ποιο κομμάτι της τηλεόρασης θα ήθελες να ασχοληθείς; Φαντάζομαι τραγουδιστής δεν θέλεις να γίνεις…
«Όχι. Μέσα από αυτό, πάντως, εκτίμησα πολύ τη δουλειά του τραγουδιστή. Δεν είναι τόσο εύκολο όσο φανταζόμουν. Στην αρχή νόμιζα πως θα τραγουδάω όπως στην παρέα. Ο πρωταθλητισμός που κάνω στο πόλο ταιριάζει σε κάποια κομμάτια με το επάγγελμα του τραγουδιστή. Θέλει πειθαρχία και πολύ δουλειά. Στην τηλεόραση, φυσικά και θα ήθελα να κάνω κάτι εάν μπορούσα να το υποστηρίξω κι εάν δεν με προσβάλει. Μου αρέσει να κάνω νέα πράγματα».

Στη Eurovision θα συμμετείχες;
«Όχι. Έχω την αίσθηση πως δεν θα πιάσω ξανά μικρόφωνο στη ζωή μου. Ήταν κάτι που δεν αισθανόμουν οικεία με αυτό. Βγήκαν πολλά συναισθήματα ντροπής και αμηχανίας. Νομίζω πως δεν το έχω».

Εσύ έχεις κάτι στο μυαλό σου, για να το δούμε στην τηλεόραση;
«Εμένα δεν είναι αυτή η δουλειά μου. Είμαι εδώ για να ακούσω και να κρίνω. Δεν έχω τίποτε στο μυαλό μου».

Πρωινή εκπομπή θ’ αναλάμβανες ποτέ μαζί με τη σύζυγο σου;
«Δεν το έχω σκεφτεί. Όποιος μας ζήσει με την Κορίνα ξέρει πως θα περάσει καλά στην παρέα. Έχουμε χιούμορ, αυτοσαρκαζόμαστε και πειράζει ο ένας τον άλλο. Δεν ξέρω πως θα έβγαινε αυτό στην τηλεόραση. Αυτό όμως έχει ήδη καταναλωθεί».

Υπάρχει συνταγή επιτυχίας στην τηλεόραση;
«Εγώ προσπάθησα να είμαι ο εαυτός μου. Αυτό που σκεφτόμουν, αυτό έλεγα. Η τηλεόραση έχει ανάγκη από αυθεντικότητα, γιατί είναι ένας καθρέφτης της ζωής μας. Δεν μπορεί να τα βλέπουμε όλα πασπαλισμένα με χρυσόσκονη. Πρέπει η τηλεόραση να πάρει το μονοπάτι της ζωής. Ίσως θα έπρεπε σε κάποια κομμάτια της να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα. Νομίζω πάντως πως είμαι πολύ μικρός, σαν άνθρωπος της, να κρίνω την τηλεόραση».

Αυτήν την αυθεντικότητα, ποιος στη βγάζει στην τηλεόραση;
«Η Μενεγάκη για παράδειγμα είναι αυθεντική σ’ αυτό που κάνει. Ο Σταύρος Θεοδωράκης στους «Πρωταγωνιστές» είναι αυθεντικός. Ο Βαξεβάνης…»

Εσύ τι επιλέγεις να δεις στην τηλεόραση;
«Αυτό δεν εξαρτάται μόνο από μένα. Εξαρτάται από τα παιδιά, τις προπονήσεις. Βλέπω πολλές ενημερωτικές εκπομπές».

Είσαι από τους τηλεθεατές που σνομπάρουν τα πρωινά ή τα μεσημεριανά;
«Όχι. Τα έχω δει όλα. Το καθένα έχει το κοινό του».

Το ανδρικό δίδυμο του ΑΝΤ-1 στο πρωινό, θεωρείς πως μπορεί να σταθεί για χρόνια στην τηλεόραση;
«Πέρσι έπαιξαν μπάλα μόνοι τους. Φέτος βρέθηκε μια άλλη, νέα ιδέα από το MEGA, που πήρε την πρωτιά. Είναι δύσκολος ο Έλληνας τηλεθεατής. Δεν ξέρω εάν φταίνε οι παρουσιαστές ή το ενδιαφέρον του κόσμου».

Θα έλεγες ναι σε μια πρόταση για να έχεις τη δική σου ραδιοφωνική εκπομπή;
«Ναι. Μου αρέσει πάρα πολύ. Όταν είμαι καλεσμένος το απολαμβάνω. Είναι πιο άμεσο. Έχεις άλλες δυνατότητες εκεί. Σχολιάζεις γεγονότα της στιγμής και επιπλέον μου αρέσει και η μουσική. Το ραδιόφωνο θα ήταν εξαιρετικό για μένα».

Σε έχει ενοχλήσει κάτι που έχει ειπωθεί ή γραφτεί για τον Αντώνη;
«Όχι. Σέβομαι τους πάντες και τις απόψεις τους. Κάτι που εγώ το βλέπω μαύρο, σε άλλους φαίνεται άσπρο. Βέβαια, εάν κάτσω ποτέ και κάνω κουβέντα με αυτόν που θα με κρίνει, θέλω να μου αναλύσει τη σκέψη του. Εγώ νοιώθω την ανάγκη να τα έχω καλά με μένα».

Εάν γύριζες το χρόνο πίσω τι θ’ άλλαζες;
«Νομίζω ότι θα έκανα πολλά περισσότερα. Μεγαλώνοντας, κάνεις μια αναδρομή και σκέφτεσαι πράγματα που προσπέρασες. Δεν θα άφηνα τίποτε. Θέλω να ασχολούμαι με πολλά πράγματα. Τώρα, στα 35 μου, λέω πως η ζωή είναι μια συλλογή εμπειριών κι εγώ θέλω να είμαι χορτάτος».

Τι είναι αυτό που άφησες να περάσει κι έχεις μετανιώσει;
«Πολλά, και στην τηλεόραση και στην καριέρα μου. Θα είχα πάρει μεταγραφή σε ομάδα του εξωτερικού για να παίξω πόλο, αλλά δεν το έκανα. Είχα πολλές προτάσεις. Στην τηλεόραση, κάποια στιγμή ο ANT-1 μου είχε δώσει εκπομπή και την άφησα, κάτι που μετάνιωσα… Πήγα με την εθνική ομάδα το 2007 σ’ αγώνες στην Μπρατισλάβα και άφησα την τηλεόραση. Τότε μου είχε πει το κανάλι να κάνω μια εκπομπή που είχε γυρίσματα στη Νέα Ζηλανδία. Πήγε τελικά κάποιος άλλος…»

Η σύζυγος σου σε ωθεί να συνεχίσεις να ασχολείσαι με την τηλεόραση;
«Είναι φαν. Με προτρέπει να κάνω πράγματα που, υπό άλλες συνθήκες, να μην τα έκανα. Μου έχει εμπιστοσύνη και θεωρεί πως έχω ένα χάρισμα επικοινωνιακό. Είναι από αυτά που έχεις από τον Θεό αλλά δεν τα έχεις δουλέψει. Γενικά την Κορίνα την ακούω. Το καθετί το κουβεντιάζουμε. Άλλωστε αυτό είναι η οικογένεια».

Είναι επιλογή της Κορίνας ν’ απέχει από το μόντελιγκ ή είναι κοινή σας απόφαση;
«Ο χώρος του μόντελινγκ κάποια στιγμή στην Ελλάδα πήρε ένα κατήφορο».

Είσαι άνθρωπος που ζηλεύεις;
«Πάντα καλοπροαίρετα. Όταν θα δω έναν μεγάλο αθλητή, δεν θα πω να σπάσει το πόδι του αλλά θα προσπαθήσω να γίνω αντάξιος του. Όσον αφορά στις προσωπικές μου σχέσεις δεν μου δίνεται το δικαίωμα να ζηλέψω. Με τη γυναίκα μου έχουμε μια αρμονική σχέση και δεν χρειάζεται ούτε ζήλιες, ούτε παιχνιδάκια για να διατηρηθεί η φλόγα».

Γεννήθηκες στις ΗΠΑ. Θα ήθελες κάποια στιγμή να πάρεις τα παιδιά σου επειδή η κατάσταση στην Ελλάδα δεν είναι καλή και να μεταναστεύσεις εκεί;
«Δεν είμαι άνθρωπος που τα παρατάει εύκολα. Στον Ολυμπιακό έχω κάτσει 1,5 χρόνο απλήρωτος. Εξαντλώ τις όποιες πιθανότητες επιβίωσης κι αντοχής, και μετά αποφασίζω. Έχω πολλούς φίλους που έχουν κάνει αυτό το βήμα και βρήκαν την υγεία τους. Εμένα μου αρέσει να μείνω εδώ και να παλέψω. Έχω φέρει και τρία παιδιά στον κόσμο κι οφείλω να παλέψω για να ζήσουν καλά».

Το τέταρτο παιδί θα το αποφάσιζες;
«Τώρα όχι. Αργότερα δεν το αποκλείω».

Είσαι από τους μπαμπάδες που θέλουν τα παιδιά τους να ακολουθήσουν κάποιο δρόμο που θα επιλέξεις εσύ όταν θα μεγαλώσουν;
«Όχι βέβαια. Η μικρή μου η κόρη, η Μαλένα, ασχολείται με τα καλλιτεχνικά. Φοράει τιάρες και στέμματα και αυτό θα το βιώσω πιο μετά. Η υποχρέωση μου είναι να στηρίξω τις επιλογές του. Η Ηλέκτρα είναι πιο συνεσταλμένη και σοβαρή και δεν μου έχει εκφράσει ακόμη κάποια επιθυμία. Όσο αφορά στον Σπύρο, έχουμε θέμα. Είναι μικρός ακόμη αλλά με χαροποιεί το γεγονός πως είναι ένα παιδάκι που είναι μάγκας και δεν μασάει».

Οι γονείς σου πως αντιμετώπισαν τη συμμετοχή σου στο παιχνίδι;
«Η μητέρα μου χάρηκε πολύ γιατί είχε τη δυνατότητα να βλέπει το γιο της κάθε εβδομάδα. Χάρηκαν γιατί διατήρησα και την αξιοπρέπεια μου. Είναι πολύ εύκολο να χαλάσεις την εικόνα σου».

Με ποια εφόδια από τους γονείς σου βαδίζεις στη ζωή;
«Αισθάνομαι πολύ τυχερός που μεγάλωσα σε μια οικογένεια σαν τη δική μου. Με πολύ γερές βάσεις, με αγάπη, με φροντίδα. Έχω κρατήσει τα καλύτερα. Εάν είμαι ένας καλός άνθρωπος, ένας σωστός κύριος, οφείλεται στην οικογένεια μου».

Τι είναι αυτό που χαρακτηρίζει τον Αντώνη ως άνθρωπο;
«Θεωρώ πως είμαι ντόμπρος και ειλικρινής. Δεν μου αρέσει να χαϊδεύω τα αυτιά κανενός».

Ποια είναι η γνώμη σου για τους πολιτικούς; Θα σε ενδιέφερε να ασχοληθείς με αυτό;
«Πιστεύω πως υπάρχουν και καλοί πολιτικοί. Δεν θα ήθελα, όμως, να είμαι πολιτικός αυτήν την περίοδο. Δυστυχώς, βιώνουμε καταστάσεις που είναι δύσκολες για τη χώρα μας κι ευθύνεται μια μερίδα πολιτικών. Δεν έχω και την καλύτερη άποψη. Έχουν κάνει μεγάλο κακό και στον ερασιτεχνικό αθλητισμό αφού έχουν κόψει τα κίνητρα. Ελπίζω σε μια νέα γενιά πολιτικών και ανθρώπων που θα είναι τεχνοκράτες και θα βάζουν το καλό των άλλων πάνω από το δικό μου. Πάντως, το να γίνω πολιτικός δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μου».

Μέλλον υπάρχει στην Ελλάδα;
«Θα έρθουν ακόμη πιο δύσκολες ημέρες αλλά πιστεύω πως τα πράγματα θα φτιάξουν. Το βαρέλι έχει πάτο και κάποια στιγμή θα το πιάσουμε και θα ανέβουμε ξανά. Θα υπάρξει μια περίοδος που θα είναι πολύ δύσκολη».

Σκέφτεσαι να συνεχίσεις και τη νέα χρονιά να παίζεις πόλο;
«Αγωνιστικά μπορώ να ανταποκριθώ. Δεν ξέρω εάν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες για να συνεχίσω».

Περίμενες να φτάσει ο Ολυμπιακός σε τέτοιο σημείο στα ερασιτεχνικά του τμήματα;
«Όχι. Δυστυχώς ο Ολυμπιακός αποδείχθηκε σαν μια μεγάλη χρηματιστηριακή φούσκα. Αυτό  για να μαζευτεί είναι δύσκολο και χρειάζεται τομές. Υπάρχει ελπίδα αλλά δεν ξέρω εάν υπάρχει διάθεση να βοηθήσουν κάποιοι σε αυτή την προσπάθεια».

Θα σε ενδιέφερες να ασχοληθείς από κάποιο άλλο πόστο, διοικητικό, με τον αθλητισμό;
«Δεν ξέρω. Είναι κακά τα πρότυπα που έχω δει μπροστά μου. Δεν θα ήθελα να μοιάσω σε κάποιους που δεν ήθελα καν να τους γνωρίσω».

Η μεγαλύτερη στιγμή σου στον αθλητισμό;
«Σε επίπεδο συλλόγων είναι η κατάκτηση του Τσάμπιονς Λιγκ με τον Ολυμπιακό. Χωρίς δεύτερη σκέψη. Δεν μπορώ να ξεχάσω το πρώτο μου πρωτάθλημα αλλά και αυτό που πήρα με τον Εθνικό απέναντι στον Ολυμπιακό. Καταφέραμε έστω και για μια χρονιά να ρίξουμε τον βασιλιά από το θρόνο. Με την Εθνική, το χάλκινο μετάλλιο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα, όπως και τους Ολυμπιακούς του 2004, που αγωνίστηκα με σπασμένο χέρι».

Στον αθλητισμό αισθάνεσαι πως έχεις ξεπεράσει τον εαυτό σου;
«Ναι. Έχω κάνει πολλές υπερβάσεις και αυτό θα το πληρώσω κάποια στιγμή σωματικά. Στη ζωή μου δεν έχω κάνει παρόμοια πράγματα».

Ποιο είναι το μεγάλο αθλητικό σου όνειρο;
«Να πάρω ένα μετάλλιο σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Είναι κάτι που δεν θα πετύχω. Είναι και άλλα πολλά όμως».

ΠΗΓΗ:Present Days

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ