Χωρίς την Τσουρή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα

Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Την απόφασή της να απέχει αυτό το καλοκαίρι από τις υποχρεώσεις της εθνικής ομάδας γνωστοποίησε μέσω του SentraGoal η Μαρία Τσουρή. Η τερματοφύλακας της εθνικής ομάδας, θέλει να κάνει ένα διάλειμμα ώστε να ξεκουραστεί σωματικά και ψυχολογικά και έτσι το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα δεν θα την έχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που θα γίνει τον Ιούλιο στη Σαγκάη.
Η τερματοφύλακας του Ολυμπιακού, που ήταν βασικό μέλος στην κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου τον περασμένο Σεπτέμβριο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Ζάγκρεμπ, στη δήλωσή της αναφέρει ότι για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Αϊντχόφεν (Ιανουάριος 2012) και έπειτα το προ-Ολυμπιακό τουρνουά θα είναι ξανά στη διάθεση της Ομοσπονδίας και της εθνικής ομάδας, εφόσον κληθεί.
Να σημειώσουμε ότι η Τσουρή έχει ήδη ενημερώσει τον Ομοσπονδιακό τεχνικό Γιώργο Μορφέση για την απόφασή της.
Πλέον ο τελευταίος καλείται να βρει την τερματοφύλακα που θα είναι αναπληρωματική, πίσω από την Ελενα Κούβδου της Βουλιαγμένης, με τις πληροφορίες να λένε ότι σκέφτεται πολύ σοβαρά την 17χρονη τερματοφύλακα του Πανιώνιου, Χρυσή Διαμαντοπούλου, ενώ υπάρχουν και οι περιπτώσεις της 21χρονης Ελένης Γουλά του Ηρακλή και της Σταυρούλας Παπαϊωάννου της ΝΕΠ.

Αναλυτικά η γραπτή δήλωσή της είναι η εξής:«Μου είναι πολύ δύσκολο να αποδεχθώ την πραγματικότητα, αλλά οφείλω να το κάνω για να είμαι σωστή απέναντι στη συνείδησή μου και συνεπής προς τον προπονητή μου, τις συμπαίκτριές μου και την Ομοσπονδία που όλα αυτά τα χρόνια με στηρίζουν και με εμπιστεύονται.
Το μυαλό και το σώμα μού… υπαγορεύουν πως το φετινό καλοκαίρι έχω ανάγκη να ξεκουραστώ και να μη συμμετέχω στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Δεν είναι ό,τι πιο εύκολο να αγωνίζεται η ομάδα σου και οι συμπαίκτριές σου για τη διάκριση κι εσύ να απέχεις.
Θα αισθανθώ, όμως, ακόμα χειρότερα αν μπω σε αυτή τη διαδικασία χωρίς να διαθέτω τις ψυχικές και σωματικές αντοχές να ανταποκριθώ.
Θα είναι λάθος, γιατί δεν θα καταφέρω να προσφέρω όσο πρέπει, μπορώ και περιμένει η ομάδα από εμένα σε μια τόσο σημαντική διοργάνωση.
Μετά από 10 χρόνια στις εθνικές ομάδες, πέντε από αυτά στο υψηλότερο επίπεδο με τις γυναίκες, θα απέχω με «μαύρη» καρδιά, αλλά με καθαρή συνείδηση από τις προσπάθειες της εθνικής.
Εύχομαι ολόψυχα στις συμπαίκτριές μου και στον προπονητή μου να επιστρέψουν από το παγκόσμιο πρωτάθλημα υπερήφανοι και ευτυχισμένοι.
Στην επόμενη μεγάλη πρόσκληση, το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Αϊντχόφεν και το τουρνουά πρόκρισης για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, θα είμαι πάλι στη διάθεση της Ομοσπονδίας και της εθνικής ομάδας».
ΠΗΓΗ:sentragoal



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ