Δεληγιάννης: «Αρχηγός ή καραγκιόζης;»

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Ο Νίκος Δεληγιάννης που παραιτήθηκε από την αρχηγία στην ομάδα πόλο του Ολυμπιακού, λόγω των οικονομικών προβλημάτων που ταλανίζουν την ομάδα, μίλησε στον Sentra 103,3 για την απόφαση του αυτή και την κατάσταση στους «ερυθρόλευκους».
«Έχω ξεπεράσει τα όρια. Δεν μπορώ να το κάνω αυτό άλλο. Βλέπω πράγματα και ότι δεν αποτελώ μέρος της λύσης», τόνισε ο πρώην πλέον αρχηγός του Ολυμπιακού.

Για την απόφαση του, να παραιτηθεί από την αρχηγία της ομάδας του Ολυμπιακού: «Υπάρχουν κάποια όρια. Ο κάθε άνθρωπος έχει την αντοχή του. Νομίζω ότι με τις καταστάσεις που συμβαίνουν στην ομάδα μας, με ξεπερνούν και σκέφτομαι ότι ίσως από του χρόνου θα μιλάτε σε αόριστο χρόνο. Θα λέτε “κυριάρχησε μία ομάδα κάπου, κάποτε, έκανε αυτό, έκανε εκείνο”. Είναι πολύ λυπηρό αυτό και νομίζω ότι μετράμε αντίστροφα πια».

Για την κατάσταση που επικρατεί στην ομάδα, λόγω των οικονομικών προβλημάτων: «Γίνονται πάρα πολλά πράγματα, τα οποία δεν καταλήγουν σε εμάς στο τέλος. Κάποιες φορές, φτάνουν στα όρια της γραφικότητας και το καταλαβαίνουμε όλοι μας. Καλούμαστε εμείς, οι αθλητές, να αντιμετωπίσουμε πρωτόγνωρες καταστάσεις. Είχα πει κάποτε λίγο πριν φύγει απ' την προεδρία στον κύριο Συγγελίδη, ότι δεν χρειάζονται πάρα πολλά χρήματα, και ότι αυτό που χρειάζεται στην πραγματικότητα είναι αγάπη. Νομίζω ότι αγάπη στην ομάδα μας δεν υπάρχει. Υπάρχει ένα τεράστιο κενό σε διοίκηση, κενό σε πρωτοβουλίες, κενό σε επικοινωνία με τους αθλητές. Και πλέον, έχει αρχίσει να υπάρχει κενό σε σεβασμό και σε αξιοπρέπεια. Αυτά τα πράγματα δεν αντέχονται πια και έχουν ξεφύγει από τα όρια. Δεν θέλω να μιλήσω συγκεκριμένα για το αν ήρθαν χρήματα και το που πήγαν, αλλά το θέμα είναι ότι σε εμάς δεν έχουν φτάσει αυτά που μου μας είχαν υποσχεθεί πριν το Πάσχα. Δεν είμαι μόνο εγώ στην ομάδα, αλλά είμαστε άλλοι 15 άνθρωποι. Όταν με παίρνει τηλέφωνο ο ξένος συμπαίκτης μου, τη Μεγάλη Παρασκευή, και μου λέει ότι δεν μπήκαν τα χρήματα και ότι έχει οικογένεια από πίσω του, εγώ πρέπει να κάνω τον αρχηγό ή τον Καραγκιόζη; Εγώ, λοιπόν, δεν θέλω να παριστάνω κανέναν από τους δύο. Τίτλους έχω αρκετούς στην καριέρα μου και δεν μου λείπουν. Το να έχω τον τίτλο του αρχηγού και να λέω στους συμπαίκτες μου, αυτό που λαϊκιστή λέμε «παπάτζες» δεν το κάνω. Δεν θα συνεχίσω να το κάνω, γιατί δεν το μπορώ. Γενικά, έχω άλλη αντίληψη για την ομαδικότητα και το ομαδικό πνεύμα. Μίλησα στους συμπαίκτες μου εχθές, και γνωρίζουν ότι θεωρώ ύψιστη τιμή το να είμαι στην ομάδα πόλο του Ολυμπιακού, πόσω μάλλον να είμαι και αρχηγός. Αλλά πλέον, αυτό το πράγμα με ξεπερνάει και δεν μπορώ να το αντέξω».

Για το εάν έχει έρθει πρόσφατα σε επικοινωνία με κάποιον από την διοίκηση του Ολυμπιακού: «Τρίτη μεσημέρι, πήγα στα γραφεία του Ολυμπιακού και υπήρχαν μόνο τρεις κοπέλες μέσα. Εγώ έπρεπε να μιλήσω με τους ανθρώπους για να ξέρω τι θα πω το απόγευμα στους συμπαίκτες μου, και βρήκα μόνο τρεις κοπέλες στα γραφεία. Όλο αυτό είναι κάτι το οποίο με ξεπερνάει. Δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω πλέον, και δεν μπορώ να υποκρίνομαι. Καλώς υπάρχει ο Ολυμπιακός, καλώς συνεχίζει, καλώς μεσουρανεί το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ. Μακάρι και τα παιδιά στο βόλεϊ που έχουν τα ίδια προβλήματα να πάρουν το πρωτάθλημα. Αλλά, πλέον, δε νομίζω ότι μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω εκτός από το να αγωνίζομαι. Θέλω να πω, ότι σε όλο αυτό το διάστημα είχα άριστη επικοινωνία με τον κύριο Καραχάλιο. Παρότι ήρθαμε αρκετές φορές σε σύγκρουση τον είχα διαβεβαιώσει, και λόγω της θέσης μου διότι έπρεπε να εκφράζω την ομάδα, αλλά και λόγω της φιλοσοφίας και της αντίληψης μου, ότι θα είμαι πάντα δίπλα στην ομάδα. Αλλά δεν μπορώ να ξεπεράσω τα όρια μου, τα ήδη ξεπερασμένα. Έχω ξεπεράσει τα όρια μου και δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Μπορεί να είμαι ευαίσθητος σε θέματα ηθικής τάξης, σίγουρα αυτό είναι πάνω απ' όλα για εμένα, ειδικά με την ανακοίνωση που εξέδωσε ο Ολυμπιακός, αλλά είναι και πράγματα στα οποία βλέπω ότι ίσως να μην αποτελώ μέρος της λύσης, αλλά μέρος του προβλήματος, ειδικά με το να είμαι εκεί πέρα και να παριστάνω κάτι το οποίο δεν είμαι».

Για το πως βλέπει το μέλλον της ομάδας: «Τα χρήματα είναι αναγκαία και χρειάζονται, αλλά χρειάζεται επίσης φροντίδα και αγάπη. Ειδικά στον ερασιτεχνικό αθλητισμό, αυτό χρειάζεται περισσότερο από όλα. Το να κρατιόμαστε από αξιώματα, καρέκλες και να προσπαθούμε να επωφεληθούμε και να εκμεταλλευτούμε την ομάδα πόλο του Ολυμπιακού πολιτικά, εμένα μου φαίνεται αστείο. Εγώ είμαι αθλητής του Ολυμπιακού και όλα αυτά μου φαίνονται αστεία και ανέκδοτα. Από εκεί και πέρα, θεωρώ ότι πρέπει επιτέλους να τελειώνει αυτό το πράγμα. Πρέπει ο Ολυμπιακός να αποκτήσει μια ισχυρή διοίκηση, να βάλει κάτω μπάτζετ, να τηρηθούν υπογραφές, σωστό πλάνο, σε αυτές τις βάσεις πρέπει να κινηθούν. Πρέπει να βάλει ένα πλάνο και να πει ότι θέλει τις ομάδες του ερασιτεχνικές, τα μπάτζετ του να είναι συγκεκριμένα και όποιος θέλει μένει όποιος θέλει φεύγει. Πρέπει ο Ολυμπιακός να τηρήσει τις υπογραφές και τις σφραγίδες που έχουν μπει στο παρελθόν. Χρειάζεται ένα σωστό πλάνο, σε λογικές βάσεις, σύμφωνα με αυτό που πρεσβεύει ο Ολυμπιακός. Πολλοί έχουν πει ότι θα πρέπει να κινητοποιηθούν οι επιφανείς Ολυμπιακοί. Εφόσον κοντεύουμε να πέσουμε από τον γκρεμό, θεωρώ ότι οι επιφανείς Ολυμπιακοί έστω και την τελευταία στιγμή θα πρέπει να κινητοποιηθούν. Δεν μιλάω για το μέλλον, διότι εκεί θα πρέπει να λειτουργήσει αλλιώς ο Ολυμπιακός, αλλά κυρίως σε χρήματα δεδουλευμένα. Υπάρχουν αθλητές, οι οποίοι έχουν δουλέψει τα χρήματα τους, έχουν υπογράψει και έχουν κάνει τον προϋπολογισμό με τις οικογένειες τους. Νομίζω ότι οι επιφανείς Ολυμπιακοί μπορούν να καλύψουν πράγματα. Θεωρώ ότι ο Ερασιτέχνης έχει ένα χρέος, αλλά αν αυτοί οι άνθρωποι «φτερνιστούν» λιγάκι, μπορούν να καλύψουν όλο τον Ερασιτέχνη. Δεν θα στερηθούν πολύ, αλλά λίγο. Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολα τα πράγματα και ότι γίνεται μια προσπάθεια. Απλά δεν υπάρχει συνοχή και αρμονία σε αυτό που λέγεται Ολυμπιακός πλέον».

Για το παιχνίδι του Πανιωνίου με την Σαβόνα: «Αυτό θα έπρεπε βασικά να συζητάμε σήμερα, κι όχι πράγματα πιο... φαιδρά. Ο Πανιώνιος έκανε μία μεγάλη προσπάθεια. Όταν έγινε γνωστό το ζευγάρι πίστευα ότι θα έχανε και τα δύο ματς. Αλλά μετά το πρώτο παιχνίδι πίστευα ότι θα κέρδιζε σε ένα παιχνίδι μια και έξω. Σε τέτοια παιχνίδια με τέτοιες ομάδες δεν μπορείς να περιμένεις περισσότερα πράγματα. Εμφάνισε αδυναμίες, που δεν έπρεπε σ' ένα τέτοιο ματς».
ΠΗΓΗ:sentragoal

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ