Επιστρέφει στην Κίνα ο Γιαννιώτης

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Σπύρος Γιαννιώτης ουσιαστικά ξεκινά τη νέα περίοδο από εκεί όπου σταμάτησε την προηγούμενη, στην Κίνα. Δύο μήνες μετά τον θρίαμβό του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στη Σαγκάη και με ενδιάμεσο σταθμό ο Ελληνας πρωταθλητής ταξιδεύει ξανά στην Κίνα για να πάρει μέρος
την Κυριακή (25/9) στον αγώνα του Παγκοσμίου Κυπέλλου κολύμβησης σε ανοιχτή θάλασσα, που θα γίνει στην πόλη Σαντού, ενώ μια εβδομάδα μετά (2/10) θα «πέσει» και στον τελευταίο αγώνα της σειράς για το 2010, στο Χονγκ Κονγκ.
«Το τελευταίο διάστημα ξεκούρασα το σώμα μου, τις τελευταίες μέρες όμως ανέβασα ρυθμό στην προπόνηση, ώστε να είμαι καλύτερα προετοιμασμένος γι΄ αυτούς τους αγώνες. Σίγουρα δεν είμαι σε τέλεια κατάσταση, αφού ακόμη βρισκόμαστε στην αρχή της σεζόν, είμαι όμως καλά προπονημένος για τα δύο 10άρια που ακολουθούν», τόνισε ο παγκόσμιας πρωταθλητής στο αγώνισμα και συμπλήρωσε.

«Βασικός στόχος μου στην Κίνα είναι να κρατήσω επαφή με το συναγωνισμό, γιατί ο επόμενος αγώνας μου στη θάλασσα μπορεί να είναι μετά από οκτώ μήνες.

Σίγουρα θέλω να είμαι στην πρώτη τριάδα της κατάταξης, αυτό όμως είναι δευτερεύον τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Στους αγώνες από όσο ξέρω θα μετάσχει ο Λουρτζ και οι καλοί Ρώσοι και Αυστραλοί κολυμβητές, άρα θα υπάρχει ανταγωνισμός και αυτό είναι καλό».
ΠΗΓΗ:sentragoal

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ