Φιλίπ Λουκάς: «Μου αρέσει να φθάνω στα άκρα»

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Σε μια συνέντευξη που δημοσιεύθηκε στο σημερινό φύλλο της γαλλικής αθλητικής εφημερίδας L'Equipe, ο πρώην, πλέον, προπονητής της Φεντερίκα Πελεγκρίνι, Γάλλος Φιλίπ Λουκάς, λύνει τη σιωπή του και μιλάει για την αποχώρηση της Ιταλίδας από την ομάδα του.
Αν και ο Λουκάς
δεν προπόνησε για μεγάλο χρονικό διάστημα την Πελεγκρίνι, η Ιταλίδα κατάφερε να πάρει δύο χρυσά μετάλλια, στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Ιουλίου στη Σαγκάη, στα 200 και 400μ. ελεύθερο, αλλά αυτό φαίνεται δεν ήταν αρκετό, για να συνεχιστεί η συνεργασία τους: «ήταν δύσκολο για μένα να πηγαίνω στη Βερόνα» (όπου η Πελεγκρίνι επέλεξε να επανέλθει για να προπονείται), παραδέχεται ο Λουκάς και συνεχίζει: «Ο δεύτερος λόγος είναι ότι δεν ήθελα να χάσω την Καμίλα Πότετς. Είμαστε μαζί από το 2007, όπου με ακολουθεί παντού. Είναι μέρος της ζωής μου (...) Τη θεωρώ κατά το ήμισυ κόρη μου και συνεχίζει να βρίσκεται στη ζωή μου» δήλωσε ο Γάλλος προπονητής και επισήμανε «Αν οι Ιταλοί ήθελαν πραγματικά να συνεργαστούμε ας μου έκαναν μια πρόταση ή ας έβαζαν ένα συμβόλαιο στο τραπέζι».
Ο Λουκάς μίλησε και για την επιστροφή της Λορ Μανοντού, στην ενεργό δράση:  «Αυτό που πέτυχε στην πρώτης της επανεμφάνιση έδειξε ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση(...).Στα 100μ ύπτιο, θα έχει μια καλή ευκαιρία, για διάκριση», ενώ δεν απέφυγε να αναφερθεί και στη νέα του πρόκληση που ακούει στο όνομα Αμορί Λεβό: «Μπορείτε να πείτε ό, τι θέλετε για αυτόν, αλλά εγώ τον πιστεύω και νομίζω, ότι αν αλλάξουν κάποια πράγματα, θα τα καταφέρει πολύ καλά.  
Επίσης, στη συνέντευξη του θέλησε να διαγράψει την εικόνα του, ως ενός σκληρού προπονητή. Οι κολυμβητές… «φοβούνται να συνεργαστούν μαζί μου (...) όταν όμως με γνωρίζουν καλά, αλλάζουν γνώμη και μόνο φόβο δεν τους προκαλώ».
Ο Λουκάς αναγνωρίζει και δεν κρύβει ότι: «μου αρέσουν το ακραία, αφού για να πετύχω κάτι που θέλω δεν διστάζω να φάω και τα μούτρα μου».

ΠΗΓΗ:aquaticsnews.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ