Πέντε συμβουλές επιτυχίας από την Caroline Burckle

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Πρωταθλήτρια Παναμερικανικών
Χάλκινη Ολυμπιονίκης:
Πίστη στον εαυτό σας
Ξέρω αυτό ηχεί κλισέ, αλλά εάν δεν πιστεύετε για το τι είναι ικανά να κάνουν ο εαυτός σας, το μυαλό σας και το σώμα σας, δεν υπάρχει καμία πιθανότητα για επιτυχία. Πρέπει να πιστέψετε ότι τα εργαλεία που έχετε για να δουλέψετε - το σώμα και το μυαλό σας – είναι εξαιρετικά και θα τα εκπαιδεύσετε με έναν θετικό τρόπο, για να επιτύχετε. Η πίστη στον εαυτό μου με βοήθησε πριν από μερικά χρόνια και από τότε δεν αμφιβάλλω ούτε για τις ικανότητές μου, ούτε για την κολύμβηση μου.
Μην το πολυσκέφτεστε
Συχνά, οι κολυμβητές σκέφτονται τους αγώνες τους τόσο πολύ ώστε αγχώνονται. Τι σειρά θα είμαι; Ποιος άλλος θα τρέξει μαζί μου; Εάν δεν πάω καλά; Μπορείτε να παίξετε αυτό το παιχνίδι για πάντα, αλλά αυτό δεν πρόκειται να σας βοηθήσει. Προτού κολυμπήσω στους αγώνες , το τελευταίο πράγμα που κάνω είναι να σκέφτομαι. Η σκέψη είναι για την προπόνηση. Οι καλύτεροι αγώνες μου είναι όταν δεν έχω τίποτα στο κεφάλι μου. Είμαι στον «αυτόματο πιλότο».
Αγάπη για αυτό που κάνετε
Είναι εύκολο να κουραστείς με την κολύμβηση, ειδικά όταν προπονείσαι πολλές ώρες και για μεγάλη χρονική περίοδο. Αλλά πρέπει να θυμάστε ότι το κάνετε επειδή το αγαπάτε. Αγαπάτε τον ανταγωνισμό, το συναίσθημα που παίρνετε όταν κερδίζετε τον αγώνα, ή κατεβάζετε τον χρόνο σας. Θα επιτύχετε σε ότι κάνετε στη ζωή εάν το αγαπάτε. Το πάθος παίζει τεράστιο ρόλο στην κολύμβησή μου, αλλά δεν αφήνω την κολύμβηση να καθορίσει ποια είμαι ως πρόσωπο. Καθορίζω την κολύμβησή μου από το πόσο πάθος και πόση ενέργεια δίνω.
Αποτυχία
Ρωτάτε πιθανών γιατί επέλεξα την αποτυχία ως συμβουλή για την επιτυχία. Χωρίς αποτυχία, δεν μπορείτε να πετύχετε. Έχω αποτύχει περισσότερες φορές από ότι μπορώ να μετρήσω, και μετά από κάθε φορά αποτυχίας, ξαναπροσπαθώ και έχω καλύτερα αποτελέσματα. Μην παίρνετε την αποτυχία ως απάντηση. Μερικές φορές πρόκειται να είναι σκληρότερες από άλλες, αλλά είναι όλα μια εμπειρία εκμάθησης.
Καθορισμένοι στόχοι (μόνο για μένα)
Προφανώς, ο καθορισμός των στόχων είναι ένα το κλειδί στην επιτυχία. Αλλά πόσο συχνά ακούτε στόχους ξανά και ξανά αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι διαφορετικό; Πιστεύω έντονα στον καθορισμό των στόχων, αλλά τους ξέρω μόνο εγώ. Δεν έχω πει σε κανέναν τους στόχους μου, ίσως στον προπονητή μου μία δύο φορές. Αλλά τους έθεσα για μένα και τους κάνω για μένα και όχι οποιονδήποτε άλλο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ