Ο Μπουσκέ πήρε εισιτήριο για Σαγκάη

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Ο Φρεντερίκ Μπουσκέ ήταν ο νικητής των 50μ. ελεύθερο με 21’’82, στο γαλλικό πρωτάθλημα κολύμβησης. Ο Γάλλος βελτίωσε την καλύτερη φετινή του επίδοση και πήρε εισιτήριο για Σαγκάη. Ο Αλέν Μπερνάρ ήταν δεύτερος με 21΄΄98 και θα είναι και αυτός στη Σαγκάη. Στην 3η θέση άφησαν τον Φαμπιέν Γκιλό με 22΄΄09.
«Από· τον Ζακ στον Φρεντ. Το πέταγμα για Σαγκάη! Ο Φρεντερίκ Μπουσκέ μετά την κούρσα των 50μ. εμφανίστηκε στους δημοσιογράφους, με σύνθημα, που γράφτηκε από μέντορά του Ζακ Φάμπρ, κολλημένο στην κοιλιά του, το απολαμβάνει: είναι ο καλύτερος Γάλλος στο 50άρι ελεύθερο και το απέδειξε με τη νίκη του, με 21΄΄82, που του έδωσε και το εισιτήριο για τη Σαγκάη, υπό το βλέμμα μάλιστα της συντρόφου του Λορ Μανοντού.· Ανακούφιση για τον κολυμβητή από τη Μασσαλία, που περίμενε στο Στρασβούργ, με αγωνία, λόγω και της έντασης που είχε προκληθεί, δύο ημέρες νωρίτερα από τις παρατηρήσεις του κατά της χριστιανικής Donze DTN.γαλλικής ομοσπονδίας και του τεχνικού διευθυντή της Κριστιάν Ντονζέ.
« Είναι η επιβεβαίωση και είμαι εξαιρετικά ευτυχισμένος, που πήρα την πρώτη θέση», δήλωσε ο Μπουσκέ , που βελτίωσε κατά 25 εκατοστά του δευτερολέπτου τη δική του φετινή επίδοση. «Πέρασα μια δύσκολη μέρα, με όχι τόσο καλές κούρσες, τόσο στα· 100μ πεταλούδα όσο και στις προκριματικές σειρές στο 50άρι. Δεν είμαι στην καλύτερη φυσική κατάσταση. Ίσως αυτό να με ρίχνει και ψυχολογικά. Έκανα μια εκρηκτική εκκίνηση, αλλά στο τέλος δεν ήμουν τόσο καλός. Έσυρα το χέρι μου και τερμάτισα πρώτος. Κάθε φορά μου έλεγαν ότι είμαι το φαβορί στο 50άρι και ότι είμαι ανίκητος και αυτό μου δημιουργεί πρόσθετο άγχος, έχοντας αντιπάλους, επίσης ταλαντούχους κολυμβητές.
Στη Σαγκάη, ο Μπουσκέ θα πάρει μέρος στο αγώνισμα με τον Αλέν Μπερνάρ. Ο κολυμβητής από την Αντίμπ, που χειροκροτήθηκε στην παρουσίαση των κολυμβητών επιβεβαίωσε την πολύ καλή του κατάσταση με το 21΄΄98:«Η κούρσα θα ήταν καλύτερος, αλλά έκανα κάποια λάθη, είναι ένα μόνο εισιτήριο στη Σαγκάη. Το χάρηκα και δεν ενοχλήθηκα με το ποιος κολυμπούσε δίπλα μου, αυτό με βοήθησε πολύ. Ήλπιζα να κολυμπήσω λίγο πιο γρήγορα, στα προκριματικά γιατί αισθάνθηκα πραγματικά καλά. Ίσως να υπήρξε λίγο περισσότερη ένταση».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Κ.Ο.Ε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2021-2024

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΛΦΑ ΝΙΚΗ
ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΑΜΙΑΣ
ΡΕΒΥΘΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΦ.ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΕΦ.ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΚΑΛΦΑΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ
ΕΦ.ΥΛΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΣΟΦΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΦΛΩΡΕΝΤΗ-ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Κ.
ΣΤΟΥΠΗΣ Γ.
ΜΑΤΖΑΒΑΚΗ Α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

email: n.o.aliveriou61@gmail.com

Τηλ.& fax: 2223023650

Γραφεία: Κάραβος Αλιβερίου Τ.Κ. 34500

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ROAD TO TOKYO - ΥΓΡΟΣ ΣΤΙΒΟΣ